Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna August 2005.
Vezi arhiva completa a lunii August 2005 →
O familie de romani primeste, in medie, in jur de 4-5 plicuri publicitare pe an, adica de 10 sau chiar de 25 de ori mai putin decit cetatenii altor state din Europa. Pe acest fundal, actorii din...
In scurt timp, numai nebunii sau geniile vor mai putea rezista iaurturilor prezentate prin reclame. Cel putin asa sustin promotorii neuromarketingului, tehnica de studiu al pietei ce apeleaza la...
Asa cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita (daca acceptam paradoxul), nici dezastrele nu sunt total lipsite de consecinte pozitive. Ele ne pun fata-n fata cu propria constiinta, cu insasi...
SBS Broadcasting, companie de radioteleviziune comerciala si proprietarul postului Prima TV si a statiilor radio Kiss FM si Radio Star, a prezentat bilantul financiar pe trimestrul al doilea al...
Cand vorbim despre masina germana, pizza italiana, filmele americane, vacantele grecesti sau vinurile frantuzesti, reactionam automat la imaginea pe care acestea si-au creat-o, sau mai precis...
Telefonul mobil este pe cale sa devina principalul ecran pe care se desfasoara campaniile de publicitate. Mari consumatori de timp de antena, precum Mc Donald\'s, Coca Cola, Heineken sau Johnson &...
JTI investeste 0,8-1% din profitul operational in proiecte de media, sociale sau culturale
In urma cu trei ani, doi reprezentanti ai companiei Coca-Cola Romania transportau in avion spre Bruxelles un borcan cu socata. Aceasta urma sa fie folosita drept mostra de catre departamentul de...
In sprijinul afirmatiilor de mai sus stau rezultatele unui sondaj realizat de compania Daedalus Consulting, sondaj prin care s-a urmarit frecventa, motivatiile si situatiile de consum, marca...
Pentru sezonul 2005-2006, drepturile TV totale pentru Divizia A se ridica la aproximativ 6,68 milioane dolari. Isi acopera televiziunile costurile de achizitie din vanzarile de publicitate? Sa...
Tinerii au pus ochii pe emisiunile de maxima audienta. Aceasta este concluzia unei cercetari realizate de Consiliului National al Audiovizualului privind analiza comportamentului de consum de...
Putine sunt studiile care vorbesc despre publicitatea din provincie sau in mediul rural. Ce inseamna outdoor pentru tarani, cum e sa fii art director, copywriter sau PR-ist intr-un mic orasel de...
Cea mai mare parte a romanilor isi petrec timpul liber la televizor. O statistica facuta la inceputul anului de ISRA Center Marketing Research arata ca 91 la suta din o mie de intervievati isi...
In Europa, marile marci pierd teren in favoarea marcilor distribuitorului (MDD), care, in unele tari, au ajuns sa aiba o crestere chiar mai rapida decat marcile de fabrica. Se vorbeste tot mai mult...
Cand este omul mai creativ? Cand este fericit sau cand este trist? Cand inceteaza creativitatea?
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) nu este de acord cu prevederile din proiectul de modificare a Legii Cinematografiei, conform carora 3% din incasarile din publicitate ale posturilor de...
O premiera pentru Prima TV, Kiss FM si Star FM: veniturile lor sunt cunoscute pana la ultimul euro. Dupa ce, in acest an, SBS Broadcasting a preluat in totalitate cele trei retele radio-TV,...
Televiziunile noastre au contracte directe cu marile case internationale de filme. Astfel de contracte, rezultate in urma unor indelungi negocieri, sunt afaceri strategice pentru fiecare post TV....
Agentiile ar trebui sa tina si ele cont de sfaturile pe care le dau clientilor lor. Atunci cand un client face apel la o agentie de publicitate, o face pentru ca spera ca va gasi acolo...
Furnizorii de programe de televiziune studiaza posibilitatea de a oferi emisiuni in sistem pay-per-view. Acest lucru nu se va produce insa prea curind. Specialistii apreciaza ca piata autohtona nu...
Reporterii TVR au aflat vineri cine le va fi noul sef, iar cetatenii Romaniei - cine va fi omul care va garanta ca sunt informati corect si independent: Rodica Culcer. Dupa un ragaz de cateva zile,...
Pe ambalajele marfurilor din UE s-a putut remarca o adevarata invazie de logo-uri care fac referiri la calitate. In conditiile hiperofertei de produse, marca nu mai este un reper suficient pentru...
Au principalul avantaj ca sint multi. In schimb, nu au suficiente resurse materiale si nici nu sint dispusi sa cheltuiasca pe produse de care nu au neaparat nevoie. Pe drumurile de tara gasesti cu...
In anul 2005, Young & Rubicam continua sa investeasca in dezvoltarea resurselor de BTL deoarece clientii solicita din ce in ce mai des pachete de servicii complete.
Stefano Colombo, directorul de marketing al agentiei de publicitate italiene Sipra, unul dintre fondatorii Festivalului de Publicitate de la Cannes, este cel care promoveaza de noua ani tinerii...
Cum publicitatea in toaleta nu mai este de mult ceva neobisnuit, o agentie de media s-a gindit sa mute reclamele in lift. Vizate sint blocurile din zonele rezidentiale si cladirile de birouri.
Guvernul obliga posturile tv nu doar sa difuzeze filme romanesti, ci sa le si finanteze Ordonanta privind cinematografia supara iar televiziunile. Dupa ce in iulie obligativitatea de a...
Ca sa poti aspira la un loc in industria efervescenta a comunicarii, trebuie sa fii caracterizat de tenacitate, dedicare, spirit deschis, creativitate, rigurozitate, rabdare si mai ales pasiune....