Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Martie 2005.
Vezi arhiva completa a lunii Martie 2005 →
Un nou standard de masurare a creativitatii si performantei si o noua identitate corporativa lansate cu sprijinul globl al tuturor angajatilor JWT
Televiziunea viitorului lansata in Romania printr-un canal de filme
"Tinand cont de prejudiciile de imagine pe care ni le-a adus, anuntam pe aceasta cale ca vom actiona in justitie postul de televiziune Antena 1", se arata intr-un comunicat al companiei...
Daca in trecut mijloacele de comunicare impuneau anumite limite transmiterii de catre companii a mesajelor publicitare, in prezent situatia s-a schimbat complet. Reclama \"pozeaza\" in voie,...
In perioada 1 februarie-30 aprilie 2005 Nestle deruleaza cea mai complexa campanie de promovare a brandului MAGGI, adresata consumatorilor din intreaga tara. Prezent in peste 60 de tari din...
Spotul Altex ne anunta de super-reducerile de 75%, chiar daca foloseste locuri si personaje, odata la mare moda (vezi campania punct ro) aduce un aer creativ autohton.
Daca doriti sa aflati cum sa aveti iarna mai multa caldura in casa, ori vara mai mult frig atunci faceti o vizita la Romexpo, mai ales ca intrarea este libera.
Alaturi de postul de televizune, la care detine acum 86% din actiuni, compania a mai cumparat si posturile de radio Kiss FM si Star FM. Valoarea totala a tranzactiei depaseste 30 de milioane de euro
Pentru compania Ogilvy & Mathers, noul an a inceput cu o criza. Reprezentantii companiei sustin insa ca momentul critic a trecut. Urmeaza redefinirea. Plecarea managementului care a condus...
Consumul de napolitane a ramas relativ constant de-a lungul anilor, dar structura lui s-a schimbat
A inceput cu constructiile, dar a renuntat destul de repede. 1989 l-a gasit pe bancile Facultatii de Textile, urmindu-si un hobby din tinerete: croitoria. Cinci ani mai tirziu, Stefan Iordache si-a...
Starcom MediaVest Group din a carui componeta fac parte Starcom USA, Media Vest si Starlink, a primit din partea revistei Advertising Age titlul de Agentia Media a Anului 2004. Este cel de-al...
Compania Elite este liderul de necontestat pe piata cafelei din Romania. Conform unui studiu realizat de Alfa Cont Media Watch, Elite a fost cel mai mare investitor de publicitate pe piata cafelei...
xact cand saptamana modei de la Milano ajunsese la apogeu, serviciul de telefonie mobila Zapp, prin atelierul de creatie Gavrila&Asociatii, prezenta marelui public si criticii de specialitate noua...
Actorii, regizorii si tot arsenalul de personal si tehnologie necesare pentru crearea unui film contribuie si la realizarea reclamelor TV. Alaturi de toate acestea este si postproductia, adica...
Desi cu intarziere, firma de consultanta Saffron a celebrului Wally Olins, da un raspuns in controversata problema a cosmetizarii marcii Connex. De ce \"viitorul suna bine\" numai in strainatate,...
La fiecare doi ani, Comisia Europeana acorda premiile europene de mediu pentru intreprinderi . Premiile European Business Awards for the Environment sint destinate acelor politici, practici,...
JWT l-a numit pe Craig Davis in functia de Worldwide Creative Director odata cu noua pozitionare a retelei adoptata la inceputul acestui an. Avansarea lui Davis survine la doar 10 luni dupa ce...
Campania de curatire a culturii americane are ca noua tinta televiziunea prin cablu. In viziunea congresmenilor republicani Ted Stevens si Joe Barton, posturile de televiziune prin cablu ar trebui...
DEZVALUIRI - Mihai Banciu, inginerul care a trait inceputurile marcii Arctic Cum s-a nascut primul logo Arctic, cine l-a creat, care era concurenta marcii intr-o perioada in care regimul politic...
E limpede, de la Zapp citire, serialele au, mai nou, succes in publicitatea locala. Ultimul Spot Altex, semnat Leo Burnett, ii aduce iarasi pe gemeni in prim-plan. Dupa ce si-au exasperat...
Razvan Capanescu este noul Creative Director al Ogilvy & Mather Norman Berry, succesorul lui David Ogilvy la conducerea creativa a retelei internationale, vine in Romnia
Ministerul Finantelor a propus ieri, printr-un memorandum, ca statul sa nu mai suporte din bugetul public costurile de antena ale televiziunii si radioului public, care ar trebui sa-si acopere...
Agentia Graffiti BBDO a fost marea castigatoare la sectiunea Media/PR in cadrul Seminarului European, desfasurat in aceasta saptamana la Palatul Cotroceni. Agentia a fost distinsa cu trofeul...
Cadou de 1 martie de la CNA pentru Altex: interdictia de a difuza un spot.
FCC , autoritatea americana in domeniul media, isi schimba seful. Michael Powell, fiul fostului secretar de stat Colin Powell, a participat miercuri la cea de-a nouazecea si ultima sedinta deschisa...
In fiecare an Asociatia Studenetasca Voluntari pentru Idei si Proiecte-VIP organizeaza proiectul IMPACT, aceasta a patra editie a proiectului fiind sustinuta logistic si financiar de Coca-Cola...
Doar una din patru persoane care lucreaza in domeniul publicitatii este familiarizata cu avantajele aduse de expunerea pe Internet. Aceasta este concluzia unui sondaj realizat de agentia de...
O piata media intr-o crestere usoara datorata marcilor consacrate si clientilor traditionali, o incarcare controlata a spatiilor publicitare la TV, o presa in asteptarea campaniilor de primavara,...
Lumea desertului nu-i asa de dulce cum credeam. Kandia-Excelent acuza Nestle de publicitate comparativa, procedeu interzis la noi, dar practicat in Statele Unite. In replica, Nestle sustine ca...
Agentia NextCap realizeaza o campanie de consolidare a pozitiei revistei FHM. Ironizand revistele pentru adulti, afisele si anunturile in genul liniilor erotice, campania este sustinuta printr-un...
Spiritul liber si gustul pentru arta au dat nastere intotdeauna unor lucruri spectaculoase. De la pictura renascentista pana la formele de exprimare nonconformiste din prezent, arta a reusit sa ne...
Primul-ministru si reprezentantii organizatiilor de media au incercat ieri sa gaseasca o solutie practica pentru reglementarea publicitatii platite din bani publici. Urmatoarea intalnire a fost...
Romania participa la Expozitia Mondiala Aichi 2005 din Japonia, cu un pavilion dinamic, in cadrul caruia vor avea loc spectacole 12 ore pe zi, sapte zile pe saptamana timp de sase luni. Detaliile...