Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Septembrie 2005.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2005 →
Cartea de vizita a serialului este de invidiat: cel mai vizionat serial al ultimilor zece ani in Marea Britanie, cel mai vizionat serial american in Norvegia, audienta ridicata in Australia si...
Brandient a fost selectata sa sprijine Orange in sustinerea unuia dintre cele mai frumoase programe de responsabilitate sociala, adresat studentilor si absolventilor tineri si denumit in acest an...
Redactorul-sef al revistei Capital, Andreea Rosca , paraseste in aceasta toamna trustul de presa Ringier. Incepand din luna noiembrie, ea se va dedica proiectelor proprii pe care le-a amanat de...
Sfarsitul sezonului estival este o ocazie buna pentru a discuta pozitionarea statiunilor de pe litoralul romanesc in functie de imaginea lor. O emisiune recenta la Realitatea TV a comparat...
Activitatea de productie publicitara, desi a ajuns in Romania la o valoare de sute de milioane de euro, nu are inca un domeniu aparte in nomenclatorul activitatilor economiei nationale. Exista...
Multe organizatii realizeaza astazi ca brandingul intern este la fel de important ca si brandingul extern. Atunci cand o companie cheltuieste sume imense pentru a construi un brand, insa propriii...
Leo Burnett Romania continua seria campaniilor de success dedicate marcii Marlboro, surprinzand din nou prin ultima campanie on-air in acest moment: Marlboro Ultra Lights. Daca acum doua luni...
Decizia de organizare a unei licitatii a fost luata in aceasta luna de noul Consiliu de Administratie. Membrii consiliului anterior votasera la inceputul anului pentru infiintarea unei regii...
Lucrurile tind sa se simplifice. Pe masura ce viata din marile orase devine tot mai haotica, iar accesul la inalta tehnologie este din ce in ce mai facil din cauza sistemelor wireless, comunicarea...
Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR), ajutand-o sa-si clarifice si redefineasca identitatea corporatista si sa-si improspateze identitatea verbala si...
Un produs editat in exclusivitate de Initiative inca din anul 1997, Media Fact Book 2005 estimeaza o crestere a pietei media de minim 25% in 2005 fata de 2004
Dupa celebrele reclame cu "grupul hair-stilistilor", "grupul manechinelor care beau apa plata cu lamaie" si "grupul politicienilor", Zapp demonstreza ca si in activitatile promotionale intreprinse...
...
Durerile de cap ale guvernatorului Isarescu in ceea ce priveste cresterea exponentiala a creditului de consum au drept cauza, printre altele, si publicitatea deosebit de agresiva pe care marii...
4Work International a conceput campania de lansare a New Kopel Romania, care aduce pe piata romaneasca leasing-ul operational, un nou serviciu care va schimba modalitatea companiilor de a manageria...
Dupa cativa ani buni de stagnare, publicitatea outdoor pare sa fi intrat acum pe un trend ascendent. Anul acesta s-a putut remarca o imbunatatire semnificativa, in special din punct de vedere...
O campanie de mentinere este o campanie de comunicare care vizeaza pastrarea consumatorilor loiali. Atunci cand o firma este dominanta pe piata sau are un produs care este mult mai popular decat...
Veniturile societatilor de televiziune din Uniunea Europeana au crescut de la zece miliarde de euro in 1999 la 64,5 miliarde de euro in 2003, ceea ce marcheaza un ritm mediu de crestere anual de...
Marile branduri au inceput sa tanjeasca la mai mult decat a convinge consumatorii sa cumpere produsul. Ele vor iubire, pasiune, daca nu chiar fanatism din partea acestora. Asta ar mai putea fi...
Daca e septembrie, e vremea ca televiziunile sa renunte la tavalelile prin nisip, la playback-urile pe terasele hotelurilor de lux de pe litoral, la costumele de baie si la valurile inspumate de la...
Daca pana acum graffi-tiul era un mod de exprimare nonconformist, prin care tinerii artisti incercau sa-si etaleze talentul, acum acesta a inceput sa capete valente comerciale. Considerat metoda...
In urma cu doi ani, atacul american asupra Irakului a aprins interesul pentru Realitatea TV, marcand inceputul cresterii postului. Succesul sau a dus la lansarea altor canale de gen: N24 si, mai...
Intrucat evitarea reclamelor difuzate pe canalele clasice a devenit un sport tot mai des practicat si de romani, companiile cauta noi metode de promovare. Unul dintre canalele neconventionale care...
Incepand cu septembrie 2005, 4 ACE este agentia de P.R. a ghidului SAPTE SERI
Daca vom mai auzi sau nu de Dan Stanescu, vom vedea. Deocamdata e omul lunii la Graffiti BBDO.
Lansarea brandului Fulga a propulsat Albalact dintr-o pozitie modesta, direct in topul primilor cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania. Acest succes a schimbat practic filozofia si...
In perioada 21-24 septembrie, in cadrul Complexului Expozitional Targul International Bucuresti Romexpo se desfasoara doua manifestari internationale superspecializate: Print Show si Advertising...
Lista lucrarilor inscrise pentru festivalul de la Portoroz aduna in acest an peste 2000 de lucrari. Surpriza acestui an o constituie numarul record de inscrieri care vin de la agentiile din...
Din 3 octombrie va aparea PARTENER TV, primul post TV de tip Info-Business-Marketing din Romania, un proiect creat de Adrian Dinescu si Radu Craciun. Acest post va putea fi vizionat atat...
Presa scrisa cotidiana din Romania a intrat din nou in fierbere, la un an de la tulburarile care au marcat domeniul anul trecut, in campania electorala. Principalele redactii unde bate vantul...
Oricine a putut constata invazia de promotii din ultima vreme. La fiecare pas intalnesti pe cineva care poarta un obiect branduit, mai mult ca sigur castigat la vreo promotie: o sapca, o borseta,...
Daca prin alte parti cardurile de fidelitate au epuizat toate variantele si au ajuns la un asemenea grad de banalizare incat cu greu se mai pot gasi solutii pentru a acrosa clienti noi, in Romania...
REALITATEA TV, liderul televiziunilor de stiri din Romania, isi lanseaza luni, 19 septembrie, noua grila de programe. Prin aceasta, se urmareste atat dezvoltarea conceptului jurnalistic lansat cu...
Imager a realizat noi campanii pentru doi din cei mai mari jucatori pe piata de food din Romania: Pizza Hut si KFC. Agentia deruleaza o noua campanie pentru lantul de restaurante Pizza Hut in care...
In 2004 companiile au dat mai multi bani pentru promovarea media, dar bugetele au fost directionate in acealeasi proportii catre diversele media ca si in anii trecuti. In 2004 industria...
Epica, Cresta, Golden Drum, Cannes, New York, Golden Hammer... Sunt doar cateva destinatii catre care se indreapta in fiecare an lucrarile si, odata cu acestea, sperantele de castig ale agentiilor...