Arhiva Wall-StreetMarketing-PR / Septembrie 2005

Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Septembrie 2005.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2005 →

  • 1 Septembrie 2005

    Romanii nu au ratinguri pentru 'neveste'

    Cartea de vizita a serialului este de invidiat: cel mai vizionat serial al ultimilor zece ani in Marea Britanie, cel mai vizionat serial american in Norvegia, audienta ridicata in Australia si...

  • 2 Septembrie 2005

    BRANDIENT - "Ten easy steps' cu studentii scolii Orange

    Brandient a fost selectata sa sprijine Orange in sustinerea unuia dintre cele mai frumoase programe de responsabilitate sociala, adresat studentilor si absolventilor tineri si denumit in acest an...

  • 2 Septembrie 2005

    Redactorul-sef al revistei Capital paraseste trustul de presa Ringier

    Redactorul-sef al revistei Capital, Andreea Rosca , paraseste in aceasta toamna trustul de presa Ringier. Incepand din luna noiembrie, ea se va dedica proiectelor proprii pe care le-a amanat de...

  • 2 Septembrie 2005

    Batalia statiunilor

    Sfarsitul sezonului estival este o ocazie buna pentru a discuta pozitionarea statiunilor de pe litoralul romanesc in functie de imaginea lor. O emisiune recenta la Realitatea TV a comparat...

  • 5 Septembrie 2005

    Producatorii de publicitate vor sa aiba domeniu distinct in economia nationala

    Activitatea de productie publicitara, desi a ajuns in Romania la o valoare de sute de milioane de euro, nu are inca un domeniu aparte in nomenclatorul activitatilor economiei nationale. Exista...

  • 6 Septembrie 2005

    Febra brandingului intern

    Multe organizatii realizeaza astazi ca brandingul intern este la fel de important ca si brandingul extern. Atunci cand o companie cheltuieste sume imense pentru a construi un brand, insa propriii...

  • 7 Septembrie 2005

    Ultima campanie Marlboro semnata Leo Burnett Romania

    Leo Burnett Romania continua seria campaniilor de success dedicate marcii Marlboro, surprinzand din nou prin ultima campanie on-air in acest moment: Marlboro Ultra Lights. Daca acum doua luni...

  • 8 Septembrie 2005

    Publicitatea TVR este scoasa la mezat

    Decizia de organizare a unei licitatii a fost luata in aceasta luna de noul Consiliu de Administratie. Membrii consiliului anterior votasera la inceputul anului pentru infiintarea unei regii...

  • 8 Septembrie 2005

    Febra tabloidelor nu i-a cuprins si pe advertiseri

    Lucrurile tind sa se simplifice. Pe masura ce viata din marile orase devine tot mai haotica, iar accesul la inalta tehnologie este din ce in ce mai facil din cauza sistemelor wireless, comunicarea...

  • 9 Septembrie 2005

    Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii

    Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR), ajutand-o sa-si clarifice si redefineasca identitatea corporatista si sa-si improspateze identitatea verbala si...

  • 9 Septembrie 2005

    Media Fact Book de 8 ani

    Un produs editat in exclusivitate de Initiative inca din anul 1997, Media Fact Book 2005 estimeaza o crestere a pietei media de minim 25% in 2005 fata de 2004

  • 9 Septembrie 2005

    Zapp - O promotie in banda larga

    Dupa celebrele reclame cu "grupul hair-stilistilor", "grupul manechinelor care beau apa plata cu lamaie" si "grupul politicienilor", Zapp demonstreza ca si in activitatile promotionale intreprinse...

  • 13 Septembrie 2005

    ALT EXemplu de publicitate parsiva: credit doar cu buletinul!

    Durerile de cap ale guvernatorului Isarescu in ceea ce priveste cresterea exponentiala a creditului de consum au drept cauza, printre altele, si publicitatea deosebit de agresiva pe care marii...

  • 13 Septembrie 2005

    4Work explica leasing-ul operational

    4Work International a conceput campania de lansare a New Kopel Romania, care aduce pe piata romaneasca leasing-ul operational, un nou serviciu care va schimba modalitatea companiilor de a manageria...

  • 13 Septembrie 2005

    Miscari spectaculoase pe piata publicitatii outdoor

    Dupa cativa ani buni de stagnare, publicitatea outdoor pare sa fi intrat acum pe un trend ascendent. Anul acesta s-a putut remarca o imbunatatire semnificativa, in special din punct de vedere...

  • 13 Septembrie 2005

    Cum comunici atunci cand esti lider pe piata

    O campanie de mentinere este o campanie de comunicare care vizeaza pastrarea consumatorilor loiali. Atunci cand o firma este dominanta pe piata sau are un produs care este mult mai popular decat...

  • 13 Septembrie 2005

    Televiziunile europene au revenit la profit

    Veniturile societatilor de televiziune din Uniunea Europeana au crescut de la zece miliarde de euro in 1999 la 64,5 miliarde de euro in 2003, ceea ce marcheaza un ritm mediu de crestere anual de...

  • 14 Septembrie 2005

    2005 anul unei continue sarbatori publicitare

    Marile branduri au inceput sa tanjeasca la mai mult decat a convinge consumatorii sa cumpere produsul. Ele vor iubire, pasiune, daca nu chiar fanatism din partea acestora. Asta ar mai putea fi...

  • 14 Septembrie 2005

    Toamna TV cu impuscaturi si multe vorbe

    Daca e septembrie, e vremea ca televiziunile sa renunte la tavalelile prin nisip, la playback-urile pe terasele hotelurilor de lux de pe litoral, la costumele de baie si la valurile inspumate de la...

  • 14 Septembrie 2005

    Graffiti versus mediile traditionale

    Daca pana acum graffi-tiul era un mod de exprimare nonconformist, prin care tinerii artisti incercau sa-si etaleze talentul, acum acesta a inceput sa capete valente comerciale. Considerat metoda...

  • 15 Septembrie 2005

    Posturile de nisa reasaza piata TV

    In urma cu doi ani, atacul american asupra Irakului a aprins interesul pentru Realitatea TV, marcand inceputul cresterii postului. Succesul sau a dus la lansarea altor canale de gen: N24 si, mai...

  • 15 Septembrie 2005

    Reclamele 'ataca' din toate directiile

    Intrucat evitarea reclamelor difuzate pe canalele clasice a devenit un sport tot mai des practicat si de romani, companiile cauta noi metode de promovare. Unul dintre canalele neconventionale care...

  • 16 Septembrie 2005

    SAPTE SERI se prezinta la 4 ACE

    Incepand cu septembrie 2005, 4 ACE este agentia de P.R. a ghidului SAPTE SERI

  • 16 Septembrie 2005

    Graffiti descopera creativitatea in fasa

    Daca vom mai auzi sau nu de Dan Stanescu, vom vedea. Deocamdata e omul lunii la Graffiti BBDO.

  • 19 Septembrie 2005

    ALBALACT isi improspateaza brandul corporatist

    Lansarea brandului Fulga a propulsat Albalact dintr-o pozitie modesta, direct in topul primilor cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania. Acest succes a schimbat practic filozofia si...

  • 19 Septembrie 2005

    Doua targuri pentru tipar si reclama

    In perioada 21-24 septembrie, in cadrul Complexului Expozitional Targul International Bucuresti Romexpo se desfasoara doua manifestari internationale superspecializate: Print Show si Advertising...

  • 19 Septembrie 2005

    La inceput de Golden Drum

    Lista lucrarilor inscrise pentru festivalul de la Portoroz aduna in acest an peste 2000 de lucrari. Surpriza acestui an o constituie numarul record de inscrieri care vin de la agentiile din...

  • 19 Septembrie 2005

    Primul post TV de tip Info-Business-Marketing

    Din 3 octombrie va aparea PARTENER TV, primul post TV de tip Info-Business-Marketing din Romania, un proiect creat de Adrian Dinescu si Radu Craciun. Acest post va putea fi vizionat atat...

  • 20 Septembrie 2005

    Miscari masive de trupe in presa romaneasca

    Presa scrisa cotidiana din Romania a intrat din nou in fierbere, la un an de la tulburarile care au marcat domeniul anul trecut, in campania electorala. Principalele redactii unde bate vantul...

  • 20 Septembrie 2005

    Gherila promotiilor

    Oricine a putut constata invazia de promotii din ultima vreme. La fiecare pas intalnesti pe cineva care poarta un obiect branduit, mai mult ca sigur castigat la vreo promotie: o sapca, o borseta,...

  • 20 Septembrie 2005

    Cardurile de fidelitate multi-branded se lasa asteptate

    Daca prin alte parti cardurile de fidelitate au epuizat toate variantele si au ajuns la un asemenea grad de banalizare incat cu greu se mai pot gasi solutii pentru a acrosa clienti noi, in Romania...

  • 21 Septembrie 2005

    Realitatea TV isi lanseaza grila de toamna cu programe premium

    REALITATEA TV, liderul televiziunilor de stiri din Romania, isi lanseaza luni, 19 septembrie, noua grila de programe. Prin aceasta, se urmareste atat dezvoltarea conceptului jurnalistic lansat cu...

  • 21 Septembrie 2005

    Imager a realizat noi campanii pentru Pizza Hut si KFC

    Imager a realizat noi campanii pentru doi din cei mai mari jucatori pe piata de food din Romania: Pizza Hut si KFC. Agentia deruleaza o noua campanie pentru lantul de restaurante Pizza Hut in care...

  • 21 Septembrie 2005

    O piata cu 20% mai mare

    In 2004 companiile au dat mai multi bani pentru promovarea media, dar bugetele au fost directionate in acealeasi proportii catre diversele media ca si in anii trecuti. In 2004 industria...

  • 22 Septembrie 2005

    Agentiile romanesti au prins gustul strainatatii

    Epica, Cresta, Golden Drum, Cannes, New York, Golden Hammer... Sunt doar cateva destinatii catre care se indreapta in fiecare an lucrarile si, odata cu acestea, sperantele de castig ale agentiilor...

  • 1
  • 2
L M Mi J V S D

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhiva Wall-Street pe ani: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024.

Setari Cookie-uri