Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Iulie 2006.
Vezi arhiva completa a lunii Iulie 2006 →
Comoditatea devine un factor din ce in ce mai important pentru consumatorul de astazi, care isi doreste sa aleaga singur modul, perioada si locul in care urmareste un meci. Desi Cupa Mondiala...
Agentia de presa NewsIn si-a lansat luni primele servicii destinate pietei de mass media si institutiilor din Romania si a anuntat ca doreste sa se diferentieze de alti furnizori de informatie prin...
Desi au o arie de acoperire mai mica decat posturile publice, principalele canale comerciale de televiziune conduc detasat atat in privinta credibilitatii pe care o au in randul publicului, cat si...
Evenimentul Cannes Predictions organizat de Leo Burnett s-a desfasurat anul acesta in trei etape: in data de 8 iunie Cannes Predictions a avut loc in cadrul Strategic 2006, fiind organizat in...
Cea mai mare parte a site-urilor de Internet sunt pline de reclame si de mesajepublicitare. Sunt prezente peste tot, inclusiv pe marile motoare de cautare, precum Google, Yahoo! sau MSN....
BR Dinamic Distribution, unic importator al berii Krombacher in Romania, a lansat pe piata romaneasca berea Cab Lemon & Beer, un mixt inovativ de Krombacher Pils Premium, bautura racoritoare cu...
Marile companii de mass-media din lumea occidentala manifesta din ce in ce mai mult interes pentru audientele din lumea araba. In primul rand, Orientul Mijlociu reprezinta o piata de desfacere...
Cu 20% mai putini consumatori in fata televizoarelor, vara aceasta producatorii isi muta campaniile publicitare pe plaja. Televiziunea ramine insa principalul pol de influenta
Weblog-ul a aparut cu doar cativa ani in urma, sub forma unui jurnal personal online cuprinzand reflectii, comentarii si adesea link-uri furnizate de autor. Evolutia exploziva a acestei noi forme...
De unde vin, ce vor si unde se duc? Este intrebarea cheie al carui raspuns lamureste situatia actuala a presei gratuite din Romania. Evolutia acestor publicatii, desi inca timida, este atent...
Agentia GMP va realiza campania de comunicare pentru Mr. Bricolage, o marca celebra pe piata de bricolaj din Franta, care urmeaza sa fie lansata in acest an si in Romania. In urma unei licitatii,...
Transformarile sociale si economice accelerate la nivel global supun corporatiile necesitatii permanente de a-si schimba modelul de business, modul de gindire, atitudinea, tiparele de interactiune...
Cupa Mondiala a determinat o crestere a cheltuielilor de publicitate in multe tari, dar nu si in tara gazda a turneului - Germania - unde majoritatea meciurilor au fost transmise de posturile...
Trustul Intact, detinut de familia Voiculescu, a anuntat ca va lansa pana la sfarsitul anului doua noi posturi TV si un "cotidian de mare tiraj", potrivit unui comunicat al companiei dat...
Realizatorii http://www.responsabilitatesociala.ro au lansat un sistem interactiv prin care utilizatorii pot sa voteze cel mai bun proiect de CSR, dintre cele publicate pe site in fiecare luna.
Conducerea societatii vini-viticole Cotnari SA a accesat un program SAPARD cu ajutorul caruia se modernizeaza combinatul de vinificatie.
De la Rompetrol pleci incarcat cu energie. Nu mai este demult o noutate. Dar daca nivelul de energie ar prinde un contur clar si ar deveni vizibil si la exterior?
URSUS Premium lanseaza spotul TV pentru noua sticla verde. Spotul sustine campania de premiumizare a berii URSUS Premium si comunica conceptul care a stat la baza adoptarii noului design.
Consiliul Concurentei a autorizat concentrarea economica rezultata prin preluarea controlului asupra producatorului de vopsea Fabryo Corporation SRL de catre fondul suedez de investitii Oresa...
In Romania, mai putin de 20 de companii au rating. Numai ca daca vrei sa atragi sume mari de bani, de ordinul milioanelor de dolari, atunci automat trebuie sa ai rating.
Scala JWT, una din agentiile de comunicare cu cea mai rapida dezvoltare in Romania, introduce o schimbare importanta in echipa de management, in concordanta cu noua ofensiva strategica a companiei....
Cu meciuri in prime-time, Campionatul Mondial 2006 a adus o audienta cu doar 7% mai mare decit editia de acum patru ani, transmisa de TVR in timp ce oamenii erau la serviciu
Copygraff este primul shop specializat in copywriting pentru publicitate de pe piata locala. Shopul ofera servicii de naming si writing, identitatea verbala si limba marcilor romanesti. Copygraff...
In prezent, imaginea unei companii, identitatea sa corporatista au devenit de o importanta fundamentala. O organizatie trebuie sa manifeste transparenta si corectitudine; sa fabrici un produs de...
Pentru prima data de la infiintare, targul de productie publicitara Advertising Show va ocupa in intregime suprafata de expunere a Pavilionului Central Romexpo, de aproximativ 14.000 mp
Saptamana aceasta a fost publicata lista anuala a celor mai importante personalitati media la nivel mondial, MediaGuardian 100. Dupa cum anunta cotidianul The Guardian, pe locul intai se afla...
Sesizand avantajele prezentei online, unele companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit. O mai buna...
Spatiul virgin de reclame devine inexistent. Indivizii se lovesc de branduri oriunde si-ar intoarce privirea.
Selenis va realiza strategia si comunicarea online pentru un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care CIEL Romania il va lansa la sfarsitul lunii iulie.
In plin sezon al lansarilor de bauturi racoritoare, piata romaneasca se imbogateste cu noi game. Compania Coca-Cola Romania lanseaza pe piata interna o serie de sucuri racoritoare necarbonatate cu...
Reclamele de la noi se rusineaza sa abordeze sexualitatea. Cele care au avut curaj au stirnit reactii aprinse din partea publicului, alaturi de sanctiunile CNA. Rara, timida, cu izbucniri...
Electrolux a castigat premiul Golden World Award pentru Excelenta in Relatii Publice, oferit de Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), pentru 2006, informeaza compania
Cupa Mondiala 2006 a generat unele dintre cele mai mari audiente globale TV pentru un eveniment sportiv international, dar si unele dintre cele mai mari audiente inregistrate pentru un eveniment de...
PET-ul Timisoreana se diferentiaza pe piata prin PolyShield, cea mai moderna tehnologie care asigura pastrarea prospetimii berii mai mult timp decat in orice alt ambalaj tip PET de pe piata....