Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Septembrie 2006.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2006 →
In timp ce lansarea din aceasta vara a Heineken Premium Light, a depasit asteptarile in industrie, fratele sau Amstel, si-a scazut deja vanzarile si chiar mai mult, si-a pierdut locul pe care il...
Fiecare companie de succes traverseaza in istoria sa momente in care trebuie sa se reinventeze. Fie ca isi schimba publicul, oferta de produse, structura actionariatului sau se adapteaza unei piete...
Competitia bauturilor racoritoare cofenizate se inteteste odata cu planul companiei Coca-Cola, de lansare a unor bauturilor premium, ceai si cafea, o mutare pe care planuieste sa o faca oficiala...
Adela Pascu, Secretar General BRD - Groupe Societe Generale, analizeaza initiativele UE in vederea unui cadru legislativ pentru incurajarea actiunilor de CSR. Ea anticipeaza ca in scurt timp si in...
Vedeta postului BBC, celebrul actor de comedie Matt Lucas, tocmai a incheiat cu sprijinul companiei Chainsaw Europe, post productia unui film documentar despre partenerul sau din binecunoscuta...
Piata lactatelor este deja una dintre cele mai concurentiale, iar miscarile de marketing se produc cu o viteza tot mai mare. Chiar daca, in momentul de fata, laptele neprocesat mai este inca, in...
Agentia Selenis va realiza o platforma online de comunicare a politicii si a proiectelor de CSR (Corporate Social Responsability - responsabilitatea sociala a companiilor) ale Carpatcement Holding,...
Institutiile de presa scrisa nu mai atrag nici pe departe interesul de odinioara al investitorilor in media, intr-o vreme in care toata lumea vrea sa cumpere sau sa lanseze, in prezent,...
SBS Broadcasting a anuntat ieri ca subsidiara locala, Amerom Television SRL, si-a completat achizitiile cu cel mai popular post de televiziune de muzica de pe piata romaneasca, TV K Lumea
Western Union a lansat in luna august un nou spot pe piata din Romania. Conceptul vizual si mesajele vin sa intareasca si sa sustina, intr-un mod mult mai clar, mesajul celei mai recente campanii...
Grupul media german Bertelsmann AG a anuntat miercuri ca a semnat un \"acord definitiv\" de vanzare a filialei sale BMG Music Publishing catre grupul francez Vivendi SA pentru suma de 2.1 miliarde...
Campania media pentru Jacobs Ice Coffee, poarta semnatura Starcom Media si a fost sustinuta, pe langa executiile pentru canalele clasice (TV, outdoor si presa) si de o campanie online.
Lantul de fast-food-uri McDonald\'s a castigat un proces, care a durat cinci ani, cu un mic restaurant malaezian numit McCurry, dupa ce l-a convins pe judecator ca trecatorii l-ar putea confunda cu...
Racnetul leului, brand consacrat al MGM, se orienteaza catre comunicatiile integrate
Agentia GMP a castigat licitatia initiata de A&D Pharma in vederea alegerii unei agentii care sa ofere servicii integrate de Relatii Publice celor doua companii ale grupului: Sensiblu, cel mai mare...
"Un produs poate fi copiat de concurenta; un brand este unic. Un produs poate fi depasit cu usurinta; un brand de succes este etern", spunea scriitorul londonez, Stephen King, despre conceptul de...
TBWA worldwide isi intareste echipa de management la nivel global, numind-ul pe Tom Carroll, actualul vice-presedinte al grupului, presedintele TBWA Worldwilde.
Prwave, primul site din Romania dedicat in totalitate PR-ului, imaginii si comunicarii pentru afaceri si expertizei in aceste domenii, a lansat noua sa rubrica, Books Wave.
HVB Banca pentru Locuinte a lansat campania de toamna a bancii, numita \"Castigi cu Bauspar\", si noua mascota a bancii, o veverita isteata, lansare care a avut loc la un an de la inceperea...
Banca Nationala a Romaniei (BNR) va lansa in circuitul numismatic, incepand cu data de 18 septembrie, o emisiune cu tematica daco-romana ce cuprinde patru replici dupa monede romane antice, emise...
Peste 15.000 de oameni au putut fi martorii faptului ca inovativul romanesc incepe sa prinda viata, in cadrul ADfel primul festival de media neconventinala din Romania.
Foarte utile pentru fidelizarea vechilor clienti si aproape indispensabile pentru atragerea unora noi, bazele de date devin tot mai utile companiilor, indiferent de domeniul lor de activitate.
Pe plan global, se consuma spoturi tv fara masura, cam 69 in decursul unei singure zile. Nici noi nu ne lasam mai prejos.
Ronald Lauder, presedintele Central Media Enterprises (CME) si fondul de investitii Apax Partners, intentioneaza sa cumpere din piata un pachet de 7,3% din actiunile companiei si strang in acest...
The Economist sustine ca incasarile din vinzarea de publicitate la ziare sint in continua scadere din cauza accesului facil la informatiile online.
Cea de-a patra editie a targului de productie publicitara, Advertising Show 2006 va reuni, in perioada 20 - 23 septembrie 2006, peste 165 de firme.
Florentin Scarlat, Directorul de Corporate Affairs al Ozone Laboratories vorbeste despre excesele de comunicare pe care le fac unele companii romanesti. Potrivit lui, cel mai important public...
Heineken USA si-a limitat bugetul de 130 milioane de dolari dedicati recenziei agentiei pentru cele patru shop-uri de creatie implicate in campaniile sale.
A aparut alaturi de celebritati ale cetatii filmului in superproductii precum: "The Gods Must Be Crazy", "A Walk on the Moon", "Behind Enemy Lines" si "Catch Me if You Can". Sticla de Coca-Cola...
Yahoo Inc. planuieste o noua campanie de marketing in S.U.A. si pe pietele emergente, care include televiziune, radio, cinema si advertising online.