Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 19 Martie 2008.
Vezi arhiva completa a lunii Martie 2008 →
Ogilvy Group a lansat tabara de tinere talente Ogilvy Red Camp, un program adresat studentilor care isi doresc sa intre in lumea publicitatii.
Serviciile digitale ale celor mai mari patru companii de publicitate – Omnicom, WPP, Interpublic si Publicis – au inregistrat un profit in crestere cu 12,3%, in 2007, la nivel global,...
NBC cumpara 35% din actiunile DriverTV cu 6 milioane de dolari (3,8 milioane euro), in conditiile in care profitul anual companiei preluate a fost de 8 milioane de dolari (5,07 milioane euro) anul...
Grupul german de media Bertelsmann a afisat o scadere cu peste 80% a castigurilor nete de anul trecut, pana la 405 milioane euro (640,4 milioane dolari), ca urmare unor pierderi din afacerea de...
Discovery Networks Europa Centrala a lansat, din data de 18 aprilie, postul Discovery World, care inlocuieste actualul Discovery Civilisation, si a anuntat ca incepe un proces de rebranding al...
In ciuda predictiilor conform carora ziarele isi vor pierde cititorii in favoarea Internetului, consumul de presa a crescut in SUA anul trecut, cu ajutorul Internetului, potrivit unui studiu al...
Revista TheInvestor impreuna cu ARRP – Asociatia Romana de Relatii Publice si cu sprijinul Camerei de Comert Britanico-Romana, organizeaza pe data de 17 aprilie 2008, la Athenee Palace...