Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 20 Octombrie 2008.
Vezi arhiva completa a lunii Octombrie 2008 →
Boom Advertising, divizia de publicitate a Netbridge Investments, a inregistrat vanzari in valoare de aproximativ 1,3 mil. euro, cele mai importante cresteri fiind generate de segmente precum...
Proximity castiga pentru a treia oara Silver Echo la festivalul DMA Echo Awards - „Oscarurile” industriei mondiale de Direct & Relationship Marketing.
Chello Central Europe lanseaza pe 15 octombrie TV Paprika, un post gastronomic dedicat deopotriva femeilor si barbatilor pasionati de specialitatile bucatariei internationale.
Tiberiu Eduard Roman este noul director general al companiei Euromedia Group, liderul pietei de outdoor din Romania.
Segmentul de publicitate outdoor atrage 11% din totalul cheltuielilor de media ale clientilor din Romania, a precizat Raluca Comanescu, responsabilul de PR al firmei News Outdoor.
Senatorul democrat Barack Obama a fost desemnat Marketerul Anului la conferinta anuala a Asociatiei Nationale a Advertiserilor din Statele Unite, surclasand branduri ca Apple si Nike, anunta...
Contul Chevrolet a fost castigat de Grey Group pentru Europa Centrala si de Est si Turcia. Leo Burnett pastreaza contul Cadillac in CEE.
Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo — The Homes Store, o initiativa a unui grup de investitori canadieni condusi de Michael Topolinski.
Info-Sanatate lanseaza o retea de indoor advertising in spitalele si centrele medicale din Romania. Reteaua este activa in 230 de locatii din 50 de localitati, avand in prezent peste 500 de panouri...