Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 30 Iulie 2009.
Vezi arhiva completa a lunii Iulie 2009 →
Internetics 2009, festival de branding, marketing si advertising online, isi anunta juriul, format din specialisti ai marcomului romanesc.
PRO TV si Realitatea TV nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul...
Cat de importanta e comunicarea in vreme de criza? Care este rolul comunicarii interne in aceste vremuri? Cum vede un bancher comunicarea cu echipa pe timp de criza? Cu totii vorbim si scriem. Dar...
Compania Pro TV SA, detinuta de grupul Central European Media Enterprises (CME), a afisat pentru primele sase luni ale acestui an o cifra de afaceri de 84,5 mil. dolari, in scadere cu aproximativ...
Mediafax lanseaza o campanie cu durata de doua luni, prin care clientii fluxurilor de informatii pentru presa si pentru companii vor avea acces liber la toate produsele disponibile pe site-urile...
Chiar daca festivalul de comunicare online Internetics nu se numara printre cele mai profitabile proiecte ale Millenium Communications, directorul agentiei Andrei Bortun considera ca Internetul...