Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Media-Advertising pe Wall-Street in luna Februarie 2010.
Vezi arhiva completa a lunii Februarie 2010 →
Desi numarul total al reclamelor TV a scazut in 2009 fata de 2008 conform datelor Alfa Cont, aceasta modificare nu a fost observata de cei mai multi dintre romanii de la oras, releva un studiu...
Nu incerca sa controlezi ce se scrie despre tine, nu cere textul inainte de publicare si nu folosi „no comment”, sunt doar trei dintre regulile pe care orice manager ar trebui sa le...
Recesiunea a inspirat o tendinta de economisire printre consumatorii americani care considera ca vor depasi criza economica.
Agentia de comunicare SmartPoint infiintata in 2005 a avut anul trecut afaceri de 760.000 de euro fata de 830.000 de euro in 2008, dupa cum a declarat pentru Wall-Street Catalin Patrasescu,...
Publicitarii isi vor gestiona in acest an aproximativ 41% din bugetele de marketing catre reclamele televizate, la acelasi nivel cu cel de anul trecut, arata un studiu recent al companiei de...
In urma unei fuziuni la nivel international, agentia de comunicare Mmd Romania a devenit Grayling – parte a retelei globale numarul doi ca marime din lume. Ce se schimba pentru biroul din...
Mercury Research, cea mai mare companie independenta de cercetare de piata din Romania, are incepand cu 1 februarie 2010 un nou director de operatiuni, in persoana lui Mircea Kivu.
Executivii companiilor de publicitate au salutat ancheta antitrust privind publicitatea prin motorul de cautare Google, dupa ce Comisia Europeana a decis inceapa o cercetare preliminara, scrie...
Chiar daca au avut bugete mai mici din cauza crizei, brandurile au preferat sa le investeasca in promotii, in detrimentul campaniilor de brand, pentru a stimula vanzarile si a obtine rezultate...
Internetul mobil si retelele sociale vor conduce 2010, spune Wim Vermeulen, seful diviziei digital in cadrul Ogilvy Group CEE Europe, care are un singur sfat pentru oamenii de marketing: “Nu...