Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street din 13 Noiembrie 2015.
Vezi arhiva completa a lunii Noiembrie 2015 →
Prezentarile video dar si cele personalizate, mai putin tehnice ajuta foarte mult in vanzari, a declarat Dorin Boerescu, fondator si CEO 2Performant Network, compania care opereaza 2Parale.ro - cea...
Un client care cumpara doar un singur produs din magazinul este unul pe care l-ai pierdut, mereu trebuie sa vinzi ceva in plus fata de ceea ce isi dorea initial consumatorul, a declarat David...
Retailerii ar trebui sa ofere continut consumatorilor, sa nu mai trimita emailuri despre roboti de bucatarie daca interesul clientului este pentru monitoare, a declarat Alexandru Jijian,...
Creste interesul clientilor pentru cumparaturile online, insa nici magazinele nu sunt "moarte", avand rol de a oferi clientilor oportunitate de a vedea si testa produsele si de apropiere...
In Romania sunt 40.000 de terminale contactless, 30% dintre magazine acceptand astfel de plati, a declarat Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia si Slovenia, Visa Europe
Sala este plina de afiliati si clienti ai 2Parale.ro, una dintre cele mai mari platforme de afiliere din Romania. Tematica intalnirii – cum sa te pregatesti de Black Friday 2015 si ce...
Jumatate dintre platile cu carduri contactless sunt pentru sume mai mari de 100 de lei, a declarat Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia si Slovenia al Visa Europe, in cadrul...
In jur de 30-35% dintre platile care se fac in cadrul Flanco, al doilea retailer electroIT de pe piata locala, sunt prin card bancar, a declarat Dragos Sirbu, directorul general al companiei, in...
Un element important, care poate duce la cresterea vanzarilor unui magazin, este muzica ambientala care se aude din boxele unitatii, care ii determina pe clienti sa ramana mai mult in unitate sau,...
In lupta pentru a pastra si fideliza clientii existenti si de a castiga public nou, retailerii trebuie sa aloce timp sa ii asculte pe consumatori si sa vina in intampinarea lor cu produse care se...
Sunt companii care au acces la foarte multe date, dar pe care nu le folosesc, a declarat Ciprian Jighici, directorul general al companiei de software Genisoft, in cadrul Retail Arena, eveniment...
Femeile se ocupa in general de cumparaturile de familie, merg de patru ori pe saptamana la magazine si principalul produs achizitionat este laptele. Asa se intampla in 2015, la fel stateau...
Tehnologia evolueaza si vine in intampinarea clientilor, iar in multe cazuri inlocuieste resursa umane. Acest lucru nu se va intampla in magazine, unde tehnologia va putea veni in ajutorul...
Muzica ambienala potrivita este determinata pentru un consumator pentru a ramane mai mult timp in magazin sau, dimpotriva, pentru a pleca, a declarat Dan Chiuzbaian, CEO, Q InStore Radio, companie...
Folosirea a cat mai multe date pentru a crea oferte personalizate, muzica si lumini adaptate, soft-uri care arata comportamentul consumatorului, dar si posibilitatea de a plati prin metode diverse,...