Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street din 07 Aprilie 2016.
Vezi arhiva completa a lunii Aprilie 2016 →
La ecomTEAM 2016, organizat de Wall-Street.ro la Brasov la Hotel Kronwell, reprezentantii magazinelor online au vorbit despre problemele comertului online si ce mai trebuie imbunatatit. Una dintre...
Care sunt cele mai importante lucruri care ar trebui schimbate cat mai repede in peisajul eCommerce-ul romanesc? Ce trebuie sa imbunatatim? Speakerii primului panel ai evenimentului ecomTEAM au...
Sunt clienti care afirma ca nu vor sa investeasca in anumite canale de promovare pentru ca ar fi scump, dar cand ii intrebam cat costa sa transforme un om intr-un client, ne zic ca nu stiu pentru...
Dorin Boerescu, CEO al companiei 2Performant, a vorbit la ecomTEAM 2016 despre faptul ca magazinele online nu ofera suport dupa ora 18.00
Participantii la conferinta ecomTEAM, organizata de wall-street.ro, au vorbit despre business-urile online pe care le-ar deschide astazi, daca ar lua-o de la inceput.
Investitia de 0,5 milioane de euro pe care Symphopay a primit-o recent din partea grupului Gecad va fi folosita pentru zona de tehnologie, a declarat Daniel Nicolescu, CEO si cofondator al...
Cele doua mari companii de curierat prezente la ecomTEAM, FAN Courier si DPD Romania, lucreaza in prezent la doua aspecte importante, solicitate de clienti: reducerea intervalului estimat de...
Cumparaturile online reprezinta un procent important din afacerile firmelor de curierat. 35% din cifra de afaceri FAN Courier vine din comenzile online, in timp ce DPD Romania ajunge la 50%.
Retailerii ar trebui sa foloseasca Analytics sau orice alt instrument care sa le analizeze datele despre clienti, a declarat Elisabeta Moraru, industry manager la Google, in cadrul EcomtTEAM,...
Daniel Nicolescu, cofondator si managing partner al Symphopay, a explicat ca, in retail, diferenta majora se face pe experienta de cumparare a clientului. “Un business se masoara si in...
Echipa, rata de retentie, indicatorii cheie de performanta, oferirea de valoare catre clienti si folosirea unor instrumente sunt cei cinci indicatori care pot face magazinele online sa creasca...
Investitorul Marius Ghenea, senior adviser la 3TS Capital, a vorbit despre posibilitatea de a investi in magazinele online. Ghenea a marturisit ca e foarte greu sa investesti in ecommerce pentru ca...
Piata de retail online din Romania ar putea ajunge la 3,1 miliarde de dolari in 2020, comparativ cu 1,6 miliarde de dolari anul trecut, a declarat in cadrul EcomTEAM, Marius Costin, CEO al...
Piata de retail online poate ajunge la 3,1 miliarde de dolari in 2020, fata de 2 miliarde de dolari anul acesta, potrivit estimarilor furnizorului de solutii de plati online PayU Romania....