Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna Ianuarie 2022.
Vezi arhiva completa a lunii Ianuarie 2022 →
Mail Boxes ETC(MBE) a intrat pe piața din România în 2019 și are în prezent 5 agenții, două în București, una în Cluj, Bacău și Negrești-Oaș, deschise în sistem de franciză. Vă prezentăm în acest...
Platforma românească de curierat rapid BeeFast se concentrează în 2022 pe extinderea în mai multe orașe ale țării și pe dezvoltarea platformei, după ce în 2021 atras o investiție de 500.000 de...
Vegis.ro, magazin online de produse naturale și organice, marchează 10 ani de existență depășind pragul de 5 milioane de produse livrate. Media comenzii a crescut din 2012 până în prezent cu...
Care sunt cele mai populare tipuri de restaurante, care sunt zilele săptămânii în care românii comandă cel mai mult sau care este ora la care se comandă cele mai multe deserturi sunt doar câteva...
Restaurantul virtual Yellow Menu își propune să lanseze noi branduri în 2022 și să se extindă în mai multe orașe din România. Adrian Ciucur, CEO al business-ului, a vorbit într-un interviu acordat...
După un 2021 în care estimările Asociației Române a Magazinelor Online(ARMO) arată un avans de 23% pentru e-commerce-ul românesc, peste media europeană estimată la circa 12%, 2022 se preconizează...
Un copil de 22 de luni al unei familii din New Jersey, SUA, a comandat mobilă în valoare de aproape 2.000 de dolari de pe Walmart, scrie NBC New York .
Complice.ro, magazin online de premii și cadouri experiențiale, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 160.000 de euro, marcând astfel o creștere cu 30% față de anul precedent. Dinamica pozitivă...
Obor21.ro, prima cooperativă țărănească digitală din România, încheie cel de-al doilea an de activitate cu o cifră de afaceri de 155.000 euro
Plata călătoriei cu cardul bancar direct în vehicule va fi posibilă în toate mijloacele de transport în comun în perioada următoare în condiţiile în care, până acum, această facilitate era...
Cel de-al doilea an pandemic continuă să marcheze trendul ascendent al comerțului electronic, iar România își păstrează locul în topul ţărilor cu cea mai mare creştere a sectorului e-commerce,...
Până la finalul anului 2021, Glovo, adăuga pe harta sa opt țări noi și peste 510 orașe, ajungând, astfel, să fie prezent în 25 de țări și 1.300 de orașe din întreaga lume. Echipa care stă în...
Retailerul online evoMAG vrea să investească 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare,...
Retailerul online de fashion multi-brand Answear a înregistrat în 2021, la nivelul tuturor țărilor în care activează, vânzări cu 67% mai mari, an în care a debutat la Bursa de Valori din Varșovia.
Comisia Europeană și autoritățile naționale de protecție a consumatorilor au realizat o analiză a site-urilor web legată de recenziile online pe care le lasă consumatorii. Rezultatele nu arată...