Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna Septembrie 2022.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2022 →
Vânzarea prin intermediul unui markeplace a devenit din ce în ce mai populară în ultimii ani, ani în care industria de e-commerce românească ne-a obișnuit cu creșteri de două cifre. Despre...
După evenimentele din ultimii doi ani, obiceiurile noastre de consum au suferit schimbări semnificative. După luni în care puteam cumpăra doar online anumite produse, urmate de perioade în care...
Consumatorii au devenit mai pretențioși atunci când vine vorba de modul în care arată și funcționează magazinele online pe care își caută produsele dorite. În consecință, nici Google nu s-a lăsat...
Reprezentanți ai unora dintre cele mai mari marketplace-uri din România au vorbit, la ecomTEAM 2022, despre avantajele unui astfel de canal de vânzări, dar și despre greșelile pe care le fac mulți...
Kiril Dinov, Vice President of Sales Eastern Europe VTEX, a vorbit în cadrul ecomTEAM 2022 despre viitorul strategiilor omnichannel.
Agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq lansează Quadratiq, o nouă divizie de E-Commerce și Data Science dedicată companiilor care vor să se extindă sau să își consolideze poziția în...
”Buy now, pay later” sau, cum se spune la noi, ”plătesc la leafă”: Oney este o soluție de plată lansată în Franța și care a ajuns acum în 11 țări, inclusiv România. Adrian Rusen, Customer...
Nu e atât de simplu să intri în e-commerce. Speakeri de top, invitați la ecomTEAM 2022, au explicat, pentru wall-street.ro, care sunt trendurile și de ce trebuie să țină cont cei care vor să-și...
Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier a explicat, în cadrul ecomTEAM 2022, care sunt provocările momentului în zona livrărilor.
Curieratul înseamnă mult mai mult decât simpla livrare de colete. Despre conceptul de intelligent delivery ne-a vorbit, în cadrul ecomTEAM 2022 , Andreea Radu, Marketing Director Cargus.0
Cele două platforme de e-commerce și conținut, desprevin.ro și winedeals.ro , anunță o serie de parteneriate încheiate cu Edenred și Glovo Express.
Obiceiurile de consum ale românilor s-au lovit în ultimii ani de numeroși factori ce le-au modelat în diverse direcții. De la restricții pandemice ce i-au împins către online, până la inflație...
Apetitlul în creștere al românilor pentru comerțul online, impulsionat și de restricțiile aplicate începând cu 2020, au împins retaileri precum Cora să tureze motoarele în ceea ce privește canalele...
GPeC a monitorizat îndeaproape evoluția comerțului online românesc pe parcursul anului 2022, consultând constant principalii jucători din domeniu: magazine online, companii de curierat, procesatori...
În pofida factorilor de risc, precum contextul socio-politic actual, inflația și perioada de vară, vânzările retail sunt pe un trend ascendent, iar sezonul de sales din 2022 se anunță a fi unul de...
Simplify și Strongo sunt două ecosisteme dezvoltate de către compania de logistică și transporturi KLG Europe Logistics în ultimii ani. Carmen Vasilescu, Logistic Director KLG Europe, și Daniel...
„Planurile Cargus s-au concentrat în 2022 pe ceea ce înseamnă continuarea investițiilor și optimizarea operațiunilor logistice, dotarea curierilor cu noi echipamente, dar și extinderea rețelei de...
Anul 2020 a venit cu o creștere semnificativă a vânzărilor online, impulsionată de închiderea magazinelor fizice. Alexandru Goagă, BDR & Marketing Specialist VTEX, vorbește în cadrul...
European Digital Commerce powered by VTEX a devenit unul dintre cele mai importante evenimente de comerț din regiune, reunind sute de specialiști, zeci de vorbitori și ore întregi de conținut...
În contextul actual al scumpirilor, românii sunt din ce în ce mai conștienți de impactul alegerilor lor și optează tot mai des pentru articole de îmbrăcăminte de tip vintage, second hand, inclusiv...
Cora își consolidează segmentul eCommerce prin lansarea serviciului de livrare Express FAN Delivery, în baza parteneriatului semnat cu platforma online de personal shopping lansată de FAN Courier,
Zona instrumentelor de plată, atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru cele offline, continuă să se dezvolte. Unul dintre trendurile care și-a pus amprenta serios în piețele cu un comert mai...
Patru autovehicule ATV au fost achiziționate de Poșta Română pentru a livra mai ușor, trimiterile, în zone de munte, greu accesibile. Astfel, poștașii din județele Alba, Suceava, Bihor și Cluj vor...
Creșterea comerțului online a impulsionat ritmul de dezvoltare al industriei de curierat, împingând companiile din această zonă către un model de business axat pe investiții continue în...
ecomTEAM 2022 – eCommerce becomes mandatory, organizat de WALL-STREET.ro pe 7 și 8 septembrie, i-a adus, după mai bine de 2 ani de evenimente online, pe unii dintre cei mai importanți experți din...
Magazinul online românesc Atu Tech (a2t.ro) investește 300.000 de euro în dezvoltarea unei noi categorii de produse – sisteme fotovoltaice.
Diverta, brandul românesc care este pe piață de peste 23 de ani, își unește forțele cu platforma de livrare rapidă Tazz listând 10.000 de produse în aplicația acestora.
Compania poloneză PayPo, care activează în segmentul Buy Now Pay Later, intră pe piața din România, o primă integrare având loc cu magazinul online Modivo.ro
Una dintre principalele provocări ale magazinelor online românești este aceea de a reuși să se extindă la nivel internațional. Florin Toma, ecommerce manager DHL Express România, divizie a...
În ultimii 2 ani, piața de e-commerce din România a cunoscut creșteri semnificative, de câte două cifre, evoluția fiind impulsionată puternic de restricțiile sanitare. Această creștere a adus, atât...
Aflată la a XVII-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2022 s-a desfășurat pe 26 septembrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în...