Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna Ianuarie 2023.
Vezi arhiva completa a lunii Ianuarie 2023 →
Incertitudinea economică resimțită la nivel global împinge mai multe companii să reducă din costuri și să apeleze la diverse instrumente financiare pentru a-și susține activitatea. Astfel de măsuri...
La finalul anului 2022, aproximativ 25% din vânzările Mobexpert, producătorul și retailerul românesc de mobilier, proveneau din mediul online. Adelina Badea, CEO-ul business-ului, consideră că este...
Amazon a confirmat că a început consultarea pentru a închide trei depozite pe care le are pe teritoriul Regatului Unit al Marii Britanii, unde lucrează în total în jur de 1.200 de persoane.
Compania Națională Poșta Română precizează că a început procesul de modernizare, care are ca scop final creșterea calității serviciilor către clienți, prin debirocratizare, automatizare și...
Office Sky, un start-up românesc lansat în 2022, oferă, în premieră pe piaţa din România, asistente personale virtuale, conform unui comunicat al companiei, transmite Agerpres.
Cei mai activi utilizatori ai serviciului Genius, care poate fi folosit pe eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, au economisit 1.178 de lei în 2022, în medie, per utilizator, precizează eMAG.
Poşta Română a demarat procedurile pentru achiziţia a 7.000 de PDA-uri, 7.000 de abonamente de date mobile şi 8.600 de imprimante mobile, toate acestea urmând să ajungă la angajaţii poştali din...
Abonamentul Genius, lansat de către eMag pentru cele patru platforme din portofoliul grupului, în baza căruia beneficiezi de anumite oferte și transport gratuit în unele cazuri, va fi dinsponibil...
La început de 2023, Glovo, platforma care livrează produse din mai multe categorii, a realizat o analiză la nivel global și local a preferințelor consumatorilor săi în ultimul an.
Compania de curierat Sameday Group, cumpărată de eMAG în 2017, a încheiat anul 2022 cu o creștere a cifrei de afacere de 28% față de anul anterior, ajungând astfel la venituri de peste 800 de...
Vtex, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, prezintă noul raport despre profitabilitatea în...
About You, retailerul german online de fashion, care a intrat pe piața din România în 2019, vrea să renunțe anul acesta la politica sa prin care oferă livrarea gratuită indiferent de valoarea...
Finalul de an a arătat că potențialul de creștere a comerțului electronic a fost afectat de condițiile economice care au redus apetitul și bugetele românilor în perioada sărbătorilor de iarnă, se...
Mokka, unul dintre principalii jucători pe zona de Buy Now Pay Later (Cumperi acum, plătești mai târziu) din Europa Centrală și de Est, a devenit partener al F64, magazin dedicat pasionaților de...
LPP Logistics va deschide un centru de distribuție în România, cu o suprafață de 65.000 mp. Operatorul polonez de logistică are un contract de leasing, pe 10 ani, pentru o facilitate din...
Altex, unul dintre principalii jucători de pe piața de electro-IT din România, lansează campania Black Friday de iarnă pe 26 ianuarie. Retailerul precizează că până pe 1 februarie, clienții pot...
Cea de-a doua ediție a EXPO DIY – Smart Green Home , singura expoziție B2B din România dedicată produselor din categoriile bricolaj, DIY, materiale de construcții, îmbunătățirea locuinței și...
Grupul olandez Prosus şi acţionarul său majoritar Naspers din Africa de Sud, acționar majoritar al eMAG și OLX, au anunţat că vor concedia până la 30% dintre angajaţii de la birourile lor...
Magazinele online din România vor investi în 2023 în servicii de diferențiere față de concurență și vor accesa tool-uri care îmbunătățesc relația directă cu consumatorii finali, pentru a câștiga...
După anii în care restricțiile sanitare au adus o creștere fulminantă comerțului electronic, industrie a cărei evoluție impulsionează automat și zona de curierat, anul 2022 a venit cu o serie de...
Școala de Iarnă GPeC – singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România – se va desfășura exclusiv online pe Zoom în perioada 15–19 februarie 2023 și se adresează...