Arhiva Wall-StreetMarketing-PR / Februarie 2005

Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Februarie 2005.
Vezi arhiva completa a lunii Februarie 2005 →

  • 2 Februarie 2005

    Cele mai influente 10 brand-uri

    Apple a reusit sa detroneze Google din topul celor mai influente 10 branduri din lume, top realizat prin consultarea unui numar de 2.000 de jucatori din industria de publicitate, intocmit de...

  • 2 Februarie 2005

    Ratingurile Nielsen, un barometru perfect

    Nielsen Media Research (NMR) este cea mai mare si cunoscuta companie de studiu de rating din lume, activind in peste 40 de tari. Compania a fost fondata in 1923 de un tinar inginer, Arthur C....

  • 2 Februarie 2005

    Ciocolata se savureaza bine la TV

    Producatorii de ciocolata duc in ultima perioada o lupta crincena pentru a se impune pe piata. Acest lucru se vede prin multitudinea spoturilor TV. Fie ca isi lanseaza noi sortimente sau...

  • 3 Februarie 2005

    PSD cornul si laptele pentru reclama in presa scrisa

    Partidul Social Democrat si Uniunea PSD+PUR au avut cele mai multe reclame in presa, peste 8.000, cu mult peste clientii comerciali

  • 4 Februarie 2005

    La ce se uita americanii

    ...

  • 4 Februarie 2005

    O relatie de complementaritate

    Binecunoscuta rivalitate (cu trimitere in special la fast-food) dintre bucataria franceza si cea americana se manifesta si la nivel de imagine de marca. ARMONIE. Designul celor doua...

  • 7 Februarie 2005

    Gala Societatii Civile la editia a III-a

    Cea de-a treia editie a Galei Societatii Civile se deschide astazi, la Teatrul National Bucuresti, cu o conferinta pe tema responsabilitatii sociale a companiilor, informeaza un comunicat de presa....

  • 8 Februarie 2005

    Firmele romanesti nu se socializeaza

    Responsabilitatea Sociala Corporativa (RSC), un concept vechi de decenii in Occident, incearca sa faca pirtie si in Romania, dar momentan pare inzapezita in prejudecati. Gala Societatii Civile...

  • 9 Februarie 2005

    Gala Societatii Civile isi va desemna azi castigatorii

    A treia editie a Galei Societatii Civile, eveniment de amploare desfasurat sub patronajul Delegatiei Comunitatii Europene in Romania, in organizarea Asociatiei de Comunicare Ethos, a desfasurat...

  • 9 Februarie 2005

    Reclame nonstop

    Potrivit datelor statistice, in Marea Britanie se fac zilnic peste 4.000 de download-ari de reclame de pe Internet. Am putea spune ca britanicii sunt amatori de reclame.

  • 9 Februarie 2005

    Arctic, pe traseul Gaesti Europa

    Brand cu notorietate in anii 80, care avea drept concurenta mai vechiul, solidul si usor prafuitul Fram, Arctic cunoaste o data cu caderea comunismului o scadere a cotei de piata de la 95% la 35%.

  • 9 Februarie 2005

    O noua meserie: asistentul de shopping

    Asistentul de cumparaturi. O notiune fara corespondent in Romania si de negasit in nomenclatorul meseriilor de la noi. In strainatate insa, e o indeletnicire extrem de profitabila. In SUA,...

  • 10 Februarie 2005

    Presa lui Catavencu

    In jurul saptamanalului Academia Catavencu se contureaza un grup de presa cu tot mai multe ramificatii

  • 10 Februarie 2005

    Premiu IDG pentru accesul nediscriminatoriu la Era digitala

    La patru ani de la data lansarii sale, programul de informatizare al invatamantului universitar SEI (Sistem Educational Informatizat), derulat de Ministerul Educatiei si Cercetarii, a primit o noua...

  • 10 Februarie 2005

    Bani din aer captiv

    Afacerea lui inhaleaza aer si expira bani. De sase ani face trafic legal cu bucurie la petreceri si inaugurari de orice. Anul trecut a imprimat doua milioane de baloane. Acum il bate gindul sa se...

  • 11 Februarie 2005

    Bogdan Enoiu face bani din creativitate

    Nu se considera un om de afaceri. Dar a reusit sa transforme McCann Erikson dintr-o agentie relativ mica intr-una din cele mai importante companii de publicitate din Romania. Bogdan Enoiu este...

  • 14 Februarie 2005

    Jack si vrejul de porumb, orz si secara

    Ati auzit de Jack? Nu Spintecatorul si nici cel din \"Jack si Grasanul\", ci de Jack Daniel. Puteti sa cereti simplu un Jack si veti afla raspunsul. Aceasta este formula prin care marca Jack...

  • 14 Februarie 2005

    Confectiile romanesti au nevoie de branduri

    Firmele din industria textila, de confectii si incaltaminte trebuie sa se axeze pe productia de articole mai scumpe, realizate in cantitati mici, si sa isi inregistreze produsele ca marca proprie,...

  • 15 Februarie 2005

    Realitatea TV ar putea ramane si fara frecventa de emisie

    Dupa ce si-a pierdut capacitatea de emisie terestra si site-ul de Internet

  • 15 Februarie 2005

    Marketingul verde inca nu a prins in industria romaneasca

    Desi, inca din 2002, firmele din industrie isi pot inregistra produsele ecologice, nici o companie nu s-a prezentat pentru a obtine eticheta care certifica acest lucru. Producatorii romani...

  • 15 Februarie 2005

    Prima TV a fost cumparata de SBS Broadcasting

    Surse din piata media dau ca posibile o fuziune cu trustul lui Voiculescu si transformarea televiziunii in Antena 4

  • 16 Februarie 2005

    Fulga si LaDorna razboi in raft si pe sticla

    Fulga si LaDorna: doua marci de lapte care se afla pe val la ora actuala. In spatele lor Next Cap si McCannErickson incearca sa gaseasca cele mai bune solutii creative pentru a-i determina pe...

  • 16 Februarie 2005

    Campania publicitara a BCR - retrasa pentru ca nu mai corespunde realitatii

    Fluctuatiile mari de pe piata dobanzilor fac \"victime colaterale\".

  • 17 Februarie 2005

    Manuela Necula: 'Am ajuns in prima liga a publicitatii'

    Noul sef de la Ogilvy isi propune sa imbunatateasca serviciile de creatie si client service ale agentiei

  • 17 Februarie 2005

    Razboiul 'Atomic' nu se mai termina

    Postul de televiziune Atomic TV a fost acuzat ca transmite ilegal videoclipuri

  • 18 Februarie 2005

    Trenul-instrument, muntele-distractie

    Pana unde merge agresivitatea unei campanii de publicitate desfasurate pe outdoor? Pana intr-acolo, incat din aviditatea ocuparii fiecarui spatiu disponibil se fac greseli ridicole. Este cazul noii...

  • 18 Februarie 2005

    Pepsi si Coca-Cola, o competitie deloc usoara

    Doua marci puternice, intr-o continua competitie, cu o comunicare pe masura bugetelor, vin in intampinarea clientilor cu noi campanii de publicitate.

  • 18 Februarie 2005

    Monitorizare - Unde-i lege nu-i tocmeala !

    Consiliul National al Audiovizualului a monitorizat, in perioada 1124 ianuarie anul curent, publicitatea si spoturile promo difuzate de posturile Animal Planet, Discovery si National Geographic.

  • 21 Februarie 2005

    Ce vinde - reclama, sau produsul?

    Si unii si altii recunosc adevarul expresiei "reclama e sufletul comertului". Expresie in jurul careia s-a construit o intreaga industrie. Industria advertising-ului, cu o piata de ordinul...

  • 21 Februarie 2005

    Franciza - Afaceri la cheie dupa retete verificate

    Romania a devenit o tara atractiva pentru francizori dupa ce inflatia a scazut sub 10% si aderarea la UE a devenit o certitudine. Exista peste 100 de branduri de pe piata vest-europeana care...

  • 22 Februarie 2005

    Culoarea portocalie declanseaza razboiul intre Orange si Easymobile

    Culoarea portocalie a provocat un adevarat razboi intre operatorul de telefonie mobila Orange si fondatorul liniilor aeriene pentru bugete reduse Easyjet, ambele parti pregatind armate intregi de...

  • 22 Februarie 2005

    Ziarele cumpara companii on-line

    Publicatii de traditie si \"greutate\" se inghesuie sa achizitioneze companii care activeaza on-line. Pe sume de sute de milioane de dolari, trusturi media cumpara firme de pe Internet care pot...

  • 23 Februarie 2005

    Comunicare la nivel redus

    Daca in statele europene sau in SUA, sezonul de reduceri este lansat cu surle si trambite de catre marile magazine, la noi, cele mai multe firme se multumesc cu simpla anuntare a reducerilor, prin...

  • 23 Februarie 2005

    O politica proaspata

    ...

  • 24 Februarie 2005

    Ce se vede din aisbergul reclamei publice

    In perioada 2002 - 2004, o parte din institutiile publice si companiile nationale a cheltuit peste 12 milioane euro pentru publicitate

  • 24 Februarie 2005

    Ianuarie: o luna molcoma

    Traditional vorbind, ne-am obisnuit cu o luna ianuarie molcoma. Daca decembrie e cea mai activa luna a anului din punctul de vedere al publicitatii, ianuarie este cea mai linistita. Este chiar...

  • 24 Februarie 2005

    Publicitatea web: de la an la an, piata dubla

    De un milion de euro in 2004, formatul online se pare ca nu este in detrimentul altor suporturi

  • 1
  • 2
L M Mi J V S D

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

Arhiva Wall-Street pe ani: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024.

Setari Cookie-uri