Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Mai 2005.
Vezi arhiva completa a lunii Mai 2005 →
In finalul editiei 2005 a Olimpiadelor Comunicarii, agentia de publicitate Leo Burnett Romania a incheiat procesul de intervievare pentru acordarea bursei in departamentul de Strategie al...
Trei companii de renume s-au alaturat de curand listei de clienti pentru care agentia Graffiti BBDO ofera servicii de relatii publice: Bayer, Ericsson si Yamaha.
Aviz presei mioritice: un studiu realizat in Statele Unite arata ca ziaristii dovedesc un grad de moralitate neasteptat de mare, in pofida scandalurilor existente si la ei. Etica jurnalistica,...
Fundatia Freedom House si Edipresse As cu sprijinul Connex- partener fondator, GlaxoSmithKline, Rompetrol ARBOmedia si UniCredit Romania lanseaza a saptea editie a concursului anual destinat...
Bursa de Valori Bucuresti participa, in perioada 18-21 mai 2005, la cea de-a treia editie a Targului de oferte financiar-bancare din Romania, FINFAIR 2005. Ca si in anii precedenti, la standul BVB...
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Agentia de PR Free Communication uimeste inca o data cu o executie iesita din tipare, aratand pana unde poate merge creativitatea in acest domeniu. Noua campanie Westen, dezvoltata de agentia Cubb...
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se altura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Aproximativ 40 de firme din domeniul financiar s-au adunat la Sala Palatului din Capitala, unde timp de trei zile (pina pe 21 mai) se vor intrece in oferte. FinFair - Tirgul de Bani a reunit banci,...
Ieri a fost ultima zi de desfasurare a Conventiei Internationale a IMM-urilor - WASME, dupa ce, timp de trei zile, evenimentul organizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si...
Contractele de reclama incheiate cu institutiile statului vor fi publice * Toate datele referitoare la licitatie, criterii de evaluare, de atribuire vor fi afisate pe Internet * Autoritatile vor fi...
Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca \'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal\'
Fierberile din ultimul timp de pe piata media din Romania nu tin cont de tendinte: viitorul pare sa apartina presei specializate Nu este nevoie sa isi caute publicul, vin cititorii la ele. Si...
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din cetatea germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
Incepand cu mai 2005, OpenAd.net a intrat oficial pe piata romaneasca prin numirea agentiei Millenium Communication [agentie de PR] drept reprezentantul sau local.
Varianta in limba romana a celebrei editii americane scrise de Al Ries si Laura Ries este prezenta din aceasta saptamana si in librariile romanesti
Marti, 24 mai, are loc la Sinaia deschiderea oficiala a celui mai important eveniment european de primavara dedicat pietei asigurarilor, FIAR - Forumul International Asigurari-Reasigurari. Prima zi...
"Process" in engleza, "processus" in franceza sau pur si simplu "procedeu", sensul este acelasi in orice limba: un mod de a face, o metoda standard ce trebuie asociata in mod constant unui produs,...
Curiozitatea oamenilor obisnuiti se traduce in venituri de milioane de euro pentru posturile de televiziune
Agentia a dezvoltat campania Apetisamba Carnavalul gusturilor pentru American Restaurant System
Promotia Si acum, cu Anitra la atac! a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Cel mai mare contract de publicitate pentru televiziune, de 10 milioane de dolari, se bazeaza pe intelegerea dintre Petrom Service SA si postul Realitatea TV. Gandirea drenarii acestor bani ii...
Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Campania de print realizata de Graffiti BBDO pentru revista Dosarele Istoriei este finalista la New York Festivals 2005 Print Advertising Awards.
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Complexul expozitional Romexpo din Capitala va gazdui, in perioada 1-5 iunie 2005, Targul International de Bunuri de Consum - TIBCO 2005, pentru care sunt deja contractate 511 participari din 30 de...
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
In randul participantilor la diverse concursuri cu premii exista suspiciunea ca nu toate acele premii ar ajunge la consumatori. Suspiciune care poate fi in egala masura falsa adevarata.
De la Faina Titan pina la uleiurile Valvoline, copiii vind orice. Agentiile autohtone s-au convins de potentialul comercial al celor mici, prezenti in momentul de fata in aproape un sfert dintre...