Arhiva Wall-StreetMarketing-PR / 21 Octombrie 2005

Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 21 Octombrie 2005.
Vezi arhiva completa a lunii Octombrie 2005 →

  • Ogilvy Group Romania o noua formula, mai puternica

    Ogilvy Group Romania opereaza incepand din aceasta luna intr-o noua formula. Red Cell si 141, cele doua companii care la inceputul acestui an au fost preluate de catre Ogilvy Group ca urmare a...

  • Cristofor Iosub este noul Deputy Managing Director OgilvyOne si 141

    Cristofor Iosub a fost promovat in functia de Deputy Managing Director al companiilor OgilvyOne si 141, parte din Ogilvy Group Romania. Iosub se alatura echipei manageriale Ogilvy Group dupa un an...

  • Tempo investeste in educatie. Din nou.

    Unul dintre cele mai elegante si mai bine dotate meeting roomuri din agentiile chic ale industriei de comunicare locale si-a deschis larg usa pentru niste musafiri speciali: studentii de la...

  • Noul brand Domo costa 250.000 euro

    Dezvoltarea conceptului care sta la baza procesului de rebranding a retailerului de electronice si electrocasnice DOMO a costat 250.000 de euro, iar implementarea respectivului concept in toate...

L M Mi J V S D

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Arhiva Wall-Street pe ani: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022.

Setari Cookie-uri