Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Februarie 2006.
Vezi arhiva completa a lunii Februarie 2006 →
In cadrul unei intalniri care a avut loc ieri, reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai CNA si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din Legea...
Pateneriatul dintre MTV si agentia de relatii publice 4 ACE a fost reinnoit pentru al treilea an consecutiv, agentia 4 ACE pastrand responsabilitatile legate de comunicare corporate si de persoana....
Incepand cu acest an, Media Insight este agentia de media planning si buying pentru operatiunile din Romania ale diviziei Novartis Consumer Health, parte a grupului farmaceutic international...
Pe fondul prezentei sale dinamice si pline de succes in Europa de Sud-Est, Ashley Worldgroup Southeastern Europe isi continua activitatea printr-o noua colaborare in Romania cu agentia de...
Avem onoarea, bucuria, mandria, sa comunicam vizual (print) si audio (radio) cea de-a 11-a editie AdBreak. Le-am bagat furculita in limba dupa care i-am dus la doctor sa-i verificam. La analize a...
Ieri a aparut prima editie a Jurnalul National de duminica, o completare fireasca a pachetului de informatii oferit de catre publicatie in timpul zilelor lucratoare. In editia de duminica...
Romanul cumpara in primul rind dupa principiul din gura in gura. In timp ce promotiile vind mai ales produsele de calitate slaba, portia de reclama zilnica poate creste semnificativ vinzarile.
Recentul concurs desfasurat de TVR pentru programe ce vor fi incluse in viitoarea grila a inregistrat un numar considerabil de proiecte depuse de casele independente de productie pentru...
Unde se termina PR-ul legal si de unde incepe publicitatea mascata a fost tema unei dezbateri care a avut loc saptamana trecuta la Casa ONU. PR-istii au acuzat legile, mass-media si CNA ca prin...
Brandient a creat noua identitate vizuala pentru Domo si a condus procesul de rebranding care marcheaza tranzitia firmei de la antreprenoriat la corporatie. DOMO este unul dintre cei trei mari...
Noul post de radio Magic FM este promovat printr-o campanie de imagine semnata de Graffiti BBDO.
Agentia de identitate si consultanta de brand Strategid a dezvoltat programul BrandTherapy. Adresandu-se, in principal, companiilor mari si angajatilor acestora, programul are ca scop central...
Grupul Manpower, unul din liderii mondiali in domeniul resurselor umane, anunta in toate cele 72 de tari in care este prezent, cea mai mare campanie de rebranding in cei 58 de ani de istorie....
One Communication, compania condusa de Dan Andronic, a semnat un parteneriat cu firmele de PR si lobby GCS Issue Management (Israel) si RSLB Partners (SUA) si au constituit o noua entitate: First...
A sosit randul Romaniei sa gazduiasca intalnirea membrilor organizatiei internationale Public Relations Network
A sosit randul Romaniei sa gazduiasca intalnirea membrilor organizatiei internationale Public Relations Network. Gazda evenimentului a fost agentia 4 ACE, unic reprezentant PR Network in Romania
Organizatorii celei de-a 53-a editii a Festivalului International de Advertising de la Cannes au anuntat joi, 22 februarie 2006, membrii juriului pentru Leii Tiatnium din 2006. Condus de David...
Agentia Imager s-a alaturat de curand retelei Inter Partners, devenind oficial prima agentie romaneasca afiliata acestei retele. Pentru a largi orizonturile retelei in zona Europa de Est, Imager se...
Claritine, liderul pietei de antihistaminice din Romania, este primul brand care si-a schimbat statutul, de la medicament eliberat cu prescriptie medicala la OTC, datorita eficientei si sigurantei...
Compania americana de media Central European Media Enterprises (CME) a anuntat de curand numirea lui Adrian Sarbu la conducerea operatiunilor trustului din Romania, Cehia si Slovacia, informeaza...
Incepand de vineri, 24 februarie, creditul doar cu buletinul are o noua campanie de comunicare, dezvoltata de ALTEX si Euroline Retail Service in colaborare cu agentia Leo Burnett. Promovarea...
Un spot TV poate fi facut cu o echipa de cateva persoane sau de cateva sute de persoane. Actorii sau vedetele care apar in spot sau in print, machiajul, felul in care aterizeaza bautura in pahar si...
GAV|Scholz & Friends Bucuresti a primit ca misiune din partea AUTO ROM sa se ocupe de promovarea imaginii Mercedes-Benz Viano