Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Mai 2006.
Vezi arhiva completa a lunii Mai 2006 →
Consumatorii nu sunt o prada usoara pentru advertiseri. Exista o mica parte a acestora carora le place sa se uite la reclame si inca o parte care declara ca urmaresc reclamele pentru ca vor sa fie...
Splendid Media a lansat saptamina trecuta divizia interactiva care se va bate cu netBridge si Arbomedia
Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania, va face parte din juriul Euro Effie 2006 alaturi de Senior Manageri ale celor mai puternice companii din lume, precum:...
In contextul schimbarii corporatiste implementate in toata lumea de WPP Powerhouse Agency Network JWT si cu scopul de a dezvolta afacerea din Romania, agentia de publicitate Scala JWT l-a numit pe...
Compania Coca-Cola Romania a lansat ieri o promotie ai carei castigatori vor fi localizati prin satelit, fiind prima actiune de acest gen in Romania care utilizeaza sistemul de pozitionare globala...
Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnata de Graffiti BBDO, este difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si este adaptata si pentru segmentele outdoor si OOPS Media....
Lafarge comunica schimbarea emblemei (siglei) companiei ca urmare a implementarii noii politici de marca a Grupului Lafarge, care unifica identitatea vizuala a tuturor Unitatilor Operationale ale...
Recompensa pe care o primesc agentiile pentru ca si-au indeplinit obiectivele fata de suporturile media (asa-numitul rebate) sta sub clopotul tacerii. Un subiect delicat, in care se invart multi bani.
Specialistii in publicitate prognozau inca de anul trecut faptul ca publicitatea online romaneasca va sparge in sfarsit barierele si isi va castiga locul binemeritat in mixurile de media ale...
Cit de profitabile sint campaniile ne raspund cele mai cunoscute branduri. Cresterile ajung pina la 74%
Miine va avea loc finala festivalului de publicitate AdOr, aflat la a sasea editie
La deschiderea celui de-al saselea magazin din Romania, Notorious a pregatit pentru Bricostore o campanie de promovare speciala, desfasurata intre 17 si 28 mai in presa, outdoor si radio....
Lavinia Lazarescu a fost de curand promovata Gatorade Business Development Manager, dupa o experienta de 10 ani in cadrul companiei Quadrant Amroq Beverages (QAB). Absolventa a Facultatii de...
Leo Burnett este pentru al patrulea an consecutiv Agentia anului. I-au tinut insa piept cu succes GMP, Graffiti si Lowe
Vineri seara a avut loc festivitatea de decernare a premiilor la Olimpiadele Comunicarii, una dintre cele mai ravnite distinctii fiind obtinuta de echipa Father, al carei client a fost publicatia...
\"Ne-au despartit doar cateva puncte de agentia anului, dar mai avem pina acolo\"
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink.
... mult mai putine aplauze ar fi fost sambata seara la Ad\'Or 2006 !
Analiza SWOT presupune stabilirea calitatilor firmei dvs, defectele, oportunitatile de piata si amenintarile. Acesta este un proces foarte simplu care poate oferi intelegere foarte profunda a...
Licentele de radio si televiziune se vand si se cumpara intre operatorii din Romania la preturi relativ mici. Mari sunt doar secretele care inconjoara tranzactiile. O licenta radio intr-un oras cu...
Adrian Botan a fost invitat sa faca parte din juriul Festivalului de la Portoroz, urmand sa jurizeze la categoria Campanii. Presedintele acestei categorii este Tibor Barci, Jung von Matt AG,...
UniCredit Romania a decis sa deruleze activitatile de media strategy si media planning in parteneriat cu echipa Brand Connection Romania, condusa de Ileana Tomescu, in urma licitatiei de media la...
De saptamana viitoare, o noua publicatie de afaceri va fi disponibila pe piata: TARGET. Odata cu lansarea revistei TARGET (29 mai), PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO, isi...
Incepand cu data de 6 iunie, popularul cotidian londonez The Times va incepe sa distribuie o editie americana, editie care va fi imprimata si distribuita de cotidianul american New York Post,...
Dilemateca este o revista lunara realizata de echipa redactionala a saptamanalului Dilema veche. Are 80 de pagini color, in format A4, si o tinuta grafica atractiva si rafinata in acelasi timp....
Alexandru Filip, 24 de ani, s-a alaturat echipei de comunicatori ai agentiei 1st One Communication, pe pozitia de Account & Project Manager. Alexandru vine cu o experienta valoroasa atat in...
Trustul de presa Realitatea Media al carui actionar majoritar este omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu, care detine posturile de televiziune Realitatea TV si The Money Channel, a finalizat...
Desi copilul este unul dintre targeturile cele mai venerate, 1 Iunie s-a dovedit a nu fi o zi suficient valorificata de marketingul in store. Se practica mai degraba campanii de responsabilitate...
BDR Associates a castigat trofeul SABRE pentru Europa de Est, cu Programul de educatie civica P&G \"invata sa schimbi lumea!\", informeaza un comunicat remis luni Agentiei Rompres
Divizia BTL a Mediapro Pictures, infiintata anul acesta, are din aceasta saptamina o identitate proprie. L!VE este numele sub care specialistii in evenimente ai grupului PRO vor continua sa isi...
Echipa de creatie a OgilvyOne si 141 Romania are un Coordonator de Creatie BTL in persoana Ruxandrei Petrescu.
In businessul autohton au fost consemnate in ultimul timp mai multe procese de rebranding care au atras atentia atat specialistilor, cat si consumatorilor. Chiar daca vorbim de segmente precum...