Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Martie 2006.
Vezi arhiva completa a lunii Martie 2006 →
Specialisti consacrati in marketing, management, finante si resurse umane vor oferi solutii concrete la problemele antreprenorilor romani, in cadrul evenimentului Doing Business Start-Up
Prezent in Romania pentru prima data, Tom Peters a sustinut o conferinta despre excelenta in afaceri, ocazie cu care si-a prezentat noua lucrare \"Re-Imagine\".
De cativa ani, Cristian Burci s-a orientat spre alte afaceri decat publicitatea. In 2004, agentia pe care a fondat-o, Graffiti/BBDO, a inregistrat pierderi. Pentru 2005, bilanturile nu sunt...
Un brand este mai profitabil decat un produs, oricat de bun, dar care nu are identitate
Grapefruit, una dintre cele mai importante agentii de consultanta pentru branding si design interactiv, avand in portofoliu proiecte dezvoltate pentru fime din tara si din toata lumea, si-a...
De la 1 februarie, creatia pentru operatorul de telefonie mobila Cosmote a fost incredintata agentiei Cohn&Jansen. Colaborarea a marcat si o schimbare de actionariat in micuta firma.
Caroli Foods lanzeaza astazi noua sa pagina de Internet www.carolifoods.ro. Aceasta concentreaza comunicarea marcilor sale consacrate, Caroli si Gourmet. Utilizatorii obisnuiti cu domeniul...
Voxline Communication a lansat incepand cu 15 Martie, sesiunea de training-uri SMS MARKETING Any Message, Anywhere care se adreseaza agentiilor de publicitate si media.
In urma discutiilor purtate intre reprezentantii IAA Romania, reprezentantii industriei cinematografice si cei ai Primariei Capitalei, Consiliul General al Primariei Bucuresti a votat reducerea...
In perioada 11- 13 aprilie 2006, va avea loc primul eveniment de publicitate, organizat in zona de vest a tarii la Expovest Timisoara- www.expovest.ro. Conceptul evenimentului presupune...
Compania Procter & Gamble se afla pe primul loc in ceea ce priveste investitiilor facute in publicitate, cu peste 148,274 milioane euro, in 2005, potrivit analizei Top 100 Advertisers, publicata de...
Exista o tendinta evidenta si tot mai accentuata de deplasare a comunicarii de marketing catre garantiile si serviciile postvanzare. Pana nu de mult, eforturile de promovare se concentrau exclusiv...
Specialistii Grupului Braneti, agentie austriaca de publicitate, care a venit de curand in Romania, consiliaza de acum Sectia Comerciala a Ambasadei Austriei din Bucuresti. Punctul de greutate al...
Elmi Prodfarm, producatorul marcilor Elmiplant, Bioten si Blossom, reapare pe micile ecrane pentru a comunica lansarea noii game de produse pentru ingrijirea tenului. Campania de comunicare...
Avand o experienta de 11 ani atat pe piata de publicitate din Romania, cat si in regiunea Europei Centrale, Orientului Mijlociu si Africii, Laura Tampa a fost numita de curand Director Executiv...
Odyssey a realizat campania pentru noul serviciu lansat de Rompetrol - Fill&Go, primul serviciu de plata la pompa din Romania. Prin introducerea acestuia Rompetrol confirma inca o data atentia pe...
Leo Burnett Romania a dezvoltat noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN. Campania se deruleaza in perioada 3-31 martie si este sustinuta de executii in presa scrisa si...
Publicitatea online (la nivel global) a crescut in mod constant inca de la inceputul anului 2003 si a depasit in 2005, pentru prima data in istorie uluitoarea cifra de 10 miliarde dolari USA, dublu...
Multinationalele dau tonul, firmele romanesti sunt inca timide. Desi se afla inca intr-o perioada "de asezare", piata romaneasca a cercetarii de marketing ar putea creste anual cu 15-20%, estimeaza...
Bergenbier si Leo Burnett sint marii cistigatori ai Premiilor Effie din acest an. Festivalul cu origini americane, vechi de 38 de ani, a ajuns din 2004 si in Romania sa masoare eficienta industriei...
Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a brandului de corporatie real, - Hypermaket pe piata romaneasca.
Agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest a realizat cel mai nou spot TV al companiei Zapp. Filmat intr-unul din mall-urile bucurestene, spotul evidentiaza perfect beneficiul Zapp Talk...
Reciclarea obiectelor ponosite de prin casa ia o noua dimensiune multumita Internetului, care, printr-o serie de piete virtuale, pagini dedicate si retele de informare, devine ultima unealta la...
Reciclarea obiectelor ponosite de prin casa ia o noua dimensiune multumita Internetului, care, printr-o serie de piete virtuale, pagini dedicate si retele de informare, devine ultima unealta la...
In spiritul responsabilitatii sociale TetraPak reia in acest an campania educationala din scoli, ce are ca obiectiv formarea unor obiceiuri sanatoase de alimentatie si a unui comportament...
Pe piata ideilor romanesti a aparut un concept nou, numit \"industrii creative\", in care cultura a primit rolul de motor al dezvoltarii regionale si nationale
Campania se deruleaza in perioada 18 martie 15 mai si este sustinuta, pe langa spotul TV Talentatii, de machete in presa si de materiale publicitare la punctele de vanzare.
McCann este castigatoarea a 5 premii EFFIE la cea de-a treia editie a festivalului: doua premii de aur pentru campania "Rom - Senzatii tari din 1964" si "Connex pentru viitor" si trei premii de...
Superbrands este autoritatea internationala cu statut independent care actioneaza ca arbitru al marcilor. Misiunea organizatiei este promovarea brandingului ca disciplina si recunoasterea marcilor...
Bergenbier: record la numarul de campanii premiate in cadrul unui festival Effie: Marele Premiu Effie, 2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett si un Silver Effie cu McCann Erickson
Peziona Enterprises este detinut de compania americana Centrade, a fratilor Florescu. In Romania nu exista nici o prezenta a retelelor straine in structura de actionariat a firmelor conduse de Radu...
Agentia Odyssey este castigatoarea a trei premii Bronze Effie 2006. In cadrul galei de premiere Effie 2006, desfasurata sambata, 25 martie la J. W. Marriott, cele patru campanii inscrise de Odyssey...
Cotidianul face acum un nou pas in rafinarea layoutului si lanseaza o serie de suplimente zilnice, pentru amatori si profesionisti.