Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Ianuarie 2008.
Vezi arhiva completa a lunii Ianuarie 2008 →
S-a lansat oficial Redwine, agentie independenta de strategie si design de brand ce se va dedica atat proiectelor de branding corporate cat si celor de produse sau servicii.
Grupul independent de comunicare thegroup si-a crescut cifra de afaceri cu 84% in 2007, comparativ cu rezultatele financiare ale anului 2006 si a ajuns la suma de peste 51 de milioane de euro, a...
Coca-Cola lanseaza astazi “Fabrica de fericire - Filmul”, care va fi difuzat in premiera la ora 20.30, pe toate canalele TV din Romania. Filmul apare ca o continuare a campaniei lansate...
La inceput de 2008, agentia Leo Burnett se pune pe numarat: cati oameni a pierdut si cati a castigat, ce pitch-uri a luat si ce clienti au plecat, cate trofee a primit si cate a ratat. Dupa un 2007...
Editura Pearson ar putea vinde saptamana aceasta detinerea sa de 50% din actiunile cotidianului german Financial Times Deutschland firmei Gruner+Jahr, cu care este partenera intr-o companie cu...
Banca Romaneasca analizeaza serviciile de media ale agentiilor Universal McCann, Starcom, Optimedia si Media Direction, contul de media al bancii fiind gestionat, in prezent, de catre Brand...
EXPO IDEAL MARIAJ, cel mai mare eveniment de profil de pe piata romaneasca, isi va deschide portile vineri, 25 ianuarie 2008, in pavilionul 14 din cadrul Complexului Expozitional Romexpo.
Cezar Ion, actualul presedinte interimar al Asociatiei Jurnalistilor din Romania (AJR), a fost ales in functia de presedinte al AJR cu 25 de voturi pentru din totalul celor 38 de voturi valabil...
Agentia de publicitate Lowe & Partners a lansat, in ianuarie, divizia digitala eLowe, care va fi condusa de Cristian Pantazi (foto).
Grey a castigat la finele anului 2007 contul de strategie si creatie pentru Bosch, cont ce a fost gestionat pana la acel moment de catre agentia Notorious Advertising.
iLeo, agentia de marketing digital parte a grupului Leo Burnett, a fost desemnata castigatoare a licitatiei organizate de Baneasa Developments pentru administrarea strategiei si creatiei...
Agentia Getty Images, cel mai important furnizor mondial de fotografii si materiale video este de vanzare, iar valoarea tranzactiei ar putea fi de peste 1,5 miliarde de dolari, potrivit...
La putin peste un an de la infiintare, agentia interactiva parte a grupului Leo Burnett intra in sfera de bloging prin http://blog.ileo.ro . Blogul companiei va inlocui newsletterul pe care iLeo...
Publicitatea online va creste cu peste 50% anul acesta si se va imbunatati calitativ; cel putin un operator de cablu va introduce televiziunea IP; televiziunea online va umfla profitul celei...
Postul de televiziune Kanal D va investi, in anul 2008, cateva milioane de euro in programe cum ar fi filme, productii de divertisment si emisiuni informative, a declarat, potrivit NewsIn,...
Dupa trei mandate de presedinte, doua mineriade si o revolutie, Ion Iliescu se aseaza in fata calculatorului pentru a da inca o batalie: cea cu blogosfera.
Produsele preamabalate Snack Attack beneficiaza, de la 1 ianuarie 2008, de noi ambalaje. Redesign-ul a fost realizat de Redwine, agentie specializata in strategie si design de brand.
Marketing-ul mobil s-a maturizat anul trecut in Franta prin consolidarea sectorului, sosirea advertiser-ilor din afara sectorului si dublarea numarului de camapanii. Fenomenul se va accentua anula...
Investitorii imobiliari care isi indreapta banii catre segmentul de retail si construiesc mall-uri au de castigat nu doar din sumele percepute chiriasilor, ci si din subinchirierea spatiilor...
McCann Erickson Romania se afla in Top 50 al celor mai creative agentii din lume, conform anuarului Gunn Report pe anul 2007, fiind singura agentie din Romania aflata in acest top.
Familia Voiculescu, detinatoarea trustului media Intact, investeste peste 3,2 milioane de euro, prin societatea Camina Trust SRL, in trei posturi de televiziune cu transmisie prin satelit, pe...
Agentia de PR The Practice a devenit partener strategic exclusiv al retelei internationale de comunicare corporativa si PR, Publicis Consultants, a declarat , intr-o conferinta de presa, Gabriela...
Un studiu realizat de IMAS si CSMNTC la comanda Consiliului National al Audiovizualului (CNA) releva ca 75% dintre copiii de 6 ani urmaresc publicitatea la TV, procent care scade pana la 62% in...
Filiala comerciala a BBC, BBC Worldwide si MySpace au anuntat joi ca au semnat un acord care permite celui mai important site de socializare din lume sa difuzeze programele video cele mai pupulare...
Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel in urma pitch-ului organizat de Realitatea Media in lunile octombrie/noiembrie ale anului trecut.
Dupa un an de “dating”, reteaua internationala Publicis Consultants Worldwide a semnat un parteneriat strategic cu agentia locala de relatii publice The Practice. Alaturi de...
Investitiile publicitare in media vor creste cu 6,8% la nivel global, in anul 2008, si vor ajunge la suma de 479 de miliarde de dolari, arata studiul "This Year, Next Year", realizat de...
Sunt tineri, au idei si au ales Internetul ca tribuna pentru a le face cunoscute. Intocmesc cu constiinciozitate planuri de afaceri, le pun in aplicare si le dezvolta in asteptarea profitului. In...
Iulia Dinu, director executiv al diviziei de publicatii Economice si de Referinta din cadrul companiei Ringier, si-a anuntat demisia.
Cotidianul Washington Post a lansat luni o publicatie online destinata afroamericanilor, numita "The Root", a anuntat un purtator de cuvant al ziarului, relateaza AFP, citat de NewsIn.
Cea de-a doua faza a studiului realizat de agentia de publicitate Leo Burnett in colaborare cu D&D Research pune din nou sub lupa tinerii din marile orase ale Romaniei pe care ii imparte in 5...
Liliana Serban, PR Director Pleon Graffiti, paraseste agentia dupa o perioada de mai bine de doi ani in care a ocupat aceasta functie, au declarat, pentru Wall-Street, surse din piata.
Dupa un an al CSR-ului si al recunoasterii pe plan international, 2008 va aduce pe piata de PR din Romania o serie de afilieri si achizitii, campanii integrate si o atentie sporita asupra...
Publicitatea online din Bulgaria a inregistrat o rata de crestere anuala de 60%, ajungand anul trecut la sase milioane euro, iar in 2008 se preconizeaza ca aceasta va atinge noua milioane euro,...