Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 26 Septembrie 2008.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2008 →
Nokia si Coca-Cola – cel mai valoros brand european respectiv cel mai popular brand din lume – ocupa primele doua pozitii in topul preferintelor romanilor, potrivit studiului High...
TNT, liderul european in domeniul curieratului si al distributiei postale, anunta debutul unui proiect de rebranding complex, fara precedent ca amploare in istoria companiei. Mesajul, sintetizat in...
Veniturile retelei de PR au crescut cu 12% in prima jumatate a anului 2008, dupa ce clientii Boehringer Ingelheim si Promethean au semnat contracte la nivel international.
Peste 3000 de melodii au fost compuse de utilizatori din sunete de sticle, capace, pahare sau cuburi de gheata pe site-ul Cokesounds.ro. Proiectul online realizat de agentia de comunicare...
Mindshare, reteaua globala de marketing si media, isi rebranduieste identitatea corporate la nivel international.
La mai putin de o luna dupa ce a incheiat o intelegere cu NBC Universal de a reprezenta reclamele pe paginile web ale unor statii NBC, Google a semnat un contract similar cu Bloomberg Television.
Televiziunea reprezinta pentru 43,7% dintre romani un potential loc de munca in domeniul mass-media, potrivit unei anchete derulate, in perioada 11-18 septembrie, de compania de recrutare online...
Discovery Communications lanseaza noua canale video pe YouTube, bazate pe noua brand-uri de televiziune, cum ar fi Discovery Channel si Animal Planet, lansarea facand parte din intelegerea celor...
AdMarket 2008, cel mai anticipat studiu al industriei romanesti de publicitate, realizat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) in colaborare cu D&D Research, debuteaza la 1...
In cadrul sedintei Consiliului National al Audiovizualului de joi, 25 septembrie, reprezentantii RCS&RDS si Antena 1 au declarat ca vor negocia cu TVR-ul posibilitatea de a vinde catre...