Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 29 Septembrie 2008.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2008 →
Reclamele cu target preponderent feminin cumuleaza 47% din totalul GRP investiti in publicitatea romaneasca. Cliseele care apar in majoritatea reclamelor adresate femeilor sunt insa departe de a...
Mindshare, reteaua globala de marketing si media, isi rebranduieste identitatea corporate la nivel international.
La mai putin de o luna dupa ce a incheiat o intelegere cu NBC Universal de a reprezenta reclamele pe paginile web ale unor statii NBC, Google a semnat un contract similar cu Bloomberg Television.
Aproximativ 10% din bugetul electoral al unui candidat este directionat catre mediul online, a precizat general managerul firmei Kondiment, Lucian Despoiu.
Campania de promovare a imaginii Romaniei in Italia, intitulata "Piazza de Romania", a costat 600.000 de euro, a declarat directorul general de Comunicare si Diplomatie Publica din cadrul...
Emil Hurezeanu va prelua, incepand cu 1 februarie 2009, functia de presedinte al trustului Realitatea-Catavencu, functie detinuta in prezent de Sergiu Toader, anunta institutia de presa.
Media Pozitiv, agentie de branding si comunicare, si-a imbogatit portofoliul de clienti cu doi jucatori de pe piata institutiilor financiare nebancare: TBI Leasing si TBI Credit, companii membre...
Piata de publicitate TV din Marea Britanie ar putea atinge in anul 2020 valoarea de aproximativ 500 mil. lire sterline (630 mil. euro), ceea ce reprezinta de cinci ori mai putin decat cifra...
Agentia de monitorizare a presei Media Image Group lanseaza, din octombrie, Electoral Focus Report, un produs adresat candidatilor la alegerile parlamentare din toamna acestui an.
Constructorul britanic Aston Martin a fost desemnat, pentru al treilea an consecutiv, cel mai atractiv brand in 2008, devansand marci precum iPhone si Apple, potrivit studiului Coolbrands.