Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Septembrie 2008.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2008 →
Parlamentul European va lansa, in data de 17 septembrie 2008, pe internet, propriul post de televiziune, Europarltv, iar programele postului vor avea ca tema activitatea Parlamentului European.
Prezentari interactive despre web 2.0, dezbateri despre blogging, gala celor mai bune proiecte online – toate acestea vor avea loc la WebStock 2008, un eveniment dedicat celor mai in voga...
Televiziunea este in continuare canalul media preferat de majoritatea europenilor cu o pozitie sociala peste medie, fiind urmata de Internet si radio, potrivit unui studiu realizat de compania de...
Trustul de presa Intact va lansa pe 29 septembrie Radio Zu, un program de radio generalist, cu acoperire nationala, infiintat prin reunirea retelelor Romantic FM si News FM.
Agentia McCann PR a castigat doua International Stevie Award la categoria “Best creative team”, pentru campania “Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca” si la categoria...
Agentia de publicitate McCann a realizat campania de promovare a noului matinal marca Radio 21 – Fabrica DeMenta. Campania de promovare vizeaza in special Capitala, dar si marile orase din...
Al doilea spot al campaniei Windows care ii are drept protagonisti pe Jerry Seinfeld si Bill Gates a fost difuzat in premiera seara trecuta, in timpul emisiunii “Big Brother”, pe postul...
Coca Cola, liderul pietei mondiale a bauturilor racoritoare, va lansa, la mijlocul lunii septembrie, un nou spot de promovare a produsului Cola Zero inspirat din aventurile celebrului agent 007,...
Parlamentul European va lansa, in data de 17 septembrie 2008, pe internet, propriul post de televiziune, Europarltv, iar programele postului vor avea ca tema activitatea Parlamentului European.
News Corporation, detinuta de Rupert Murdoch, vinde News Outdoor Rusia companiei franceze de publicitate outdoor JC Decaux, unul dintre liderii mondiali din domeniu, scrie cotidianul rus Gazeta,...
Lansat in Norvegia, Peace Channel, apartinand companiei Ten Alps, va prezenta razboaie si potentiale zone de conflict la nivel global prin intermediul continutului video, a unei galerii foto si a...
Ruxandra Sararu a fost numita director de Comunicare si Marketing al Radio Romania, cu delegatie, incepand cu 15 septembrie, inlocuind-o astfel in functie pe Carmen Petcu, anunta Societatea Romana...
Lowe PR gestioneaza lansarea Medic4All pe piata din Romania. Prima companie care le va oferi romanilor servicii de medicina mobila este originara din Italia si are o retea extinsa in peste 28 de...
Cu un milion de abonati, publicatia americana The Wall Street Journal pregateste o relansare a site-ului, utilizatorii urmand sa beneficieze de o viteza de navigare imbunatatita, o sectiune...
Producatorul local de lactate Covalact a intrat in faza finala a procesului de branding, urmand sa-si prezinte in scurt timp noua strategie de brand si o noua identitate. Stabilirea, coordonarea si...
Cu un milion de abonati, publicatia americana The Wall Street Journal pregateste o relansare a site-ului, utilizatorii urmand sa beneficieze de o viteza de navigare imbunatatita, o sectiune...
Lansat in Norvegia, Peace Channel, apartinand companiei Ten Alps, va prezenta razboaie si potentiale zone de conflict la nivel global prin intermediul continutului video, a unei galerii foto si a...
Ruxandra Sararu a fost numita director de Comunicare si Marketing al Radio Romania, cu delegatie, incepand cu 15 septembrie, inlocuind-o astfel in functie pe Carmen Petcu, anunta Societatea Romana...
Lowe PR gestioneaza lansarea Medic4All pe piata din Romania. Prima companie care le va oferi romanilor servicii de medicina mobila este originara din Italia si are o retea extinsa in peste 28 de...
Brandient a creat numele Apidava, Di Melio si SuperBee desenand in paralel identitatea de corporatie si de produse pentru producatorul transilvan de miere, intr-un proces care a inclus strategia...
Din 83 de campanii inscrise la cele 8 categorii de concurs, juriul Romanian PR Award a nominalizat 42 de proiecte. Aceste campanii se detaseaza prin rigoare si creativitate, considera cei 16 membri...
Campania dusa de jurnalistul Andrei Badin impotriva lui Cristian Neagoe, atasat cultural pe langa Institutul Cultural Roman la New York, si avizarea urmaririi penale a lui Adrian Nastase au fost...
Premiile Internetics 2008 vor fi disputate de peste 220 de lucrari. Cele trei categorii de concurs – “Publishing”, “Servicii”, “Publishing si comunicare”...
Din 83 de campanii inscrise la cele 8 categorii de concurs, juriul Romanian PR Award a nominalizat 42 de proiecte. Aceste campanii se detaseaza prin rigoare si creativitate, considera cei 16 membri...
Brandient a creat numele Apidava, Di Melio si SuperBee desenand in paralel identitatea de corporatie si de produse pentru producatorul transilvan de miere, intr-un proces care a inclus strategia...
Regia elvetiana de publicitate Goldbach Media Group (GMG) a achizitionat 72,7% din actiunile grupului german ARBOMedia, prezent si pe piata de publicitate din Romania, tranzactie care face parte...
BBC World Service si Deutsche Welle au semnat un parteneriat care va avea ca rezultat lansarea, la inceputul anului 2009, a unui nou serviciu de radio digital, exclusiv in limba engleza, anunta...
Cu o valoare estimata la 38,2 miliarde de euro, Nokia este cel mai important brand european, urmat de LVMH si Vodafone, potrivit studiului eurobrand2008, prezentat de European Brand Institute din...
Innovator Communication este o noua agentie de consultanta in comunicare si relatii publice ce se lanseaza pe piata din Romania. Odata cu lansarea sa, Innovator initiaza o campanie adresata...
Regia elvetiana de publicitate Goldbach Media Group (GMG) a achizitionat 72,7% din actiunile grupului german ARBOMedia, prezent si pe piata de publicitate din Romania, tranzactie care face parte...
Innovator Communication este o noua agentie de consultanta in comunicare si relatii publice ce se lanseaza pe piata din Romania. Odata cu lansarea sa, Innovator initiaza o campanie adresata...
Cu o valoare estimata la 38,2 miliarde de euro, Nokia este cel mai important brand european, urmat de LVMH si Vodafone, potrivit studiului eurobrand2008, prezentat de European Brand Institute din...
BBC World Service si Deutsche Welle au semnat un parteneriat care va avea ca rezultat lansarea, la inceputul anului 2009, a unui nou serviciu de radio digital, exclusiv in limba engleza, anunta...
Mogulul media Aydin Dogan a declarat, miercuri, pentru Reuters, ca firmele sale, care acopera domenii de la media la energie, sunt in stare buna si vor face fata cu bine incetinirii cresterii...
Agentia locala Team Advertising a pierdut afiliera la reteaua Young & Rubicam, a declarat managing directorul agentiei, Tereza Munteanu.
Trustul elvetian de presa a anuntat vanzarea subsidiarei Free Media Ukraine, editorul cotidianului Blic, catre compania de publishing SC Adevarul Holding SRL, detinuta de omul de afaceri Dinu...
Postul de business The Money Channel lanseaza luni, 22 septembrie, noua grila de toamna, potrivit careia emisia din fiecare zi va fi impartita in trei tronsoane distincte: "Hard day",...
Central European Media Enterprises Ltd. (CME), companie prezenta si pe piata media din Romania ca actionar majoritar al companiei Pro TV S.A., urmeaza sa lanseze in Cehia un post local MTV, in urma...
Intrat de sapte luni in holdingul de comunicare The Group prin lansarea agentiei interactive Navidoo, antreprenorul online Vlad Stan lanseaza un proiect inovator pentru piata de profil din Romania...
Compania americana Coca-Cola, liderul pietei mondiale a bauturilor racoritoare, a fost desemnata, pentru al optulea an consecutiv, cea mai importanta marca la nivel global, fiind urmata de IBM si...