Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Iulie 2009.
Vezi arhiva completa a lunii Iulie 2009 →
Mai multe companii care isi au sediul in zona Uranus-Rahova – centrul comercial Liberty Center si agentiile de comunicare Re:ply si DC Communication – au lansat impreuna o publicatie ce...
Agentia a castigat pitch-ul organizat in luna iunie de catre Ecotic, cel mai mare gestionar de deseuri electrice si electronice din Romania.
La jumatatea unui an in care piata de PR a scazut, in medie, cu 10-15%, consultantii in comunicare au invatat sa fie mai atenti la evolutia indicilor macroeconomici si a industriilor in care...
Agentia McCann PR a castigat International Stevie Award la categoria “Creative team of the year” pentru al doilea an consecutiv, campania premiata fiind “Bookfest. Cartile au...
Jim Spanfeller, directorul executiv al Forbes.com , care conduce unul dintre cele mai populare site-uri financiare, va parasi compania dupa noua ani, iar aceasta demisie reflecta incertitudinea...
Pionierul american al televiziunii Walter Cronkite, considerat "omul care a inspirat cea mai mare incredere Americii", a murit ieri la varsta de 92 de ani, a informat CBS, post de...
Franco Moretti, presedinte al Art Directors Club Europe, va prezida anul acesta juriul festivalului de publicitate ADOR. Din perspectiva larg-europeana a lui Moretti, industria de publicitate...
Ministerul Turismului (MT) a primit cinci oferte de realizare a campaniei publicitare "Turist in Romania", care are ca scop promovarea interna a Romaniei ca destinatie turistica in...
Practicarea unui sport sau a unor exercitii fizice pentru mentinerea in forma nu se numara printre activitatile preferate de romani pentru petrecerea timpului liber, in jur de 60% dintre acestia...
Frank Digital, divizia online a agentiei Frank, a castigat contul pentru comunicarea online de marketing si brand a Romtelecom, in urma unui pitch organizat la sfarsitul lunii mai, urmand sa...
In ciuda cresterii audientei posturilor de televiziune din Romania, in prima jumatate a lui 2009 s-au inregistrat scaderi considerabile ale veniturilor din publicitate, pe fondul crizei economice...
Regia de publicitate online Boom Advertising, parte a Netbridge Investments, a intrat in procedura de insolventa, in urma procesului intentat de RealMedia Network, proprietarul portalului...
McCann Erickson Romania a castigat, in urma unei invitatii la pitch primita prin intermediul Facebook, contul de comunicare pentru proiectul “Toshiba. No Matter What Guarantee” in...
Monica Mircea s-a alaturat, in luna iulie, Community BrandTailors, divizia BrandTailors specializata in servicii de branding digital si continut digital de brand, unde va ocupa pozitia de account...
Publicis Group SA, care detine agentiile de publicitate Saatchi & Saatchi, Publicis si Leo Burnett, a anuntat joi o scadere a profitului net din primul semestru la 167 milioane euro, din cauza...
Adrian Mirsanu, redactor-sef al cotidianului Business Standard, isi va inceta din 23 august colaborarea cu trustul Realitatea-Catavencu. Conducerea ziarului va fi preluata de Andreea Rosca,...
New York Times Co a inregistrat o crestere a profitului in al doilea trimestru, pe fondul reducerilor de costuri, depasind estimarile, insa veniturile din publicitate au scazut cu 30%, iar...
Strategia de comunicare a BCR presupune o "transparenta prudenta" in relatia cu presa si o atentie deosebita acordata comunicarii interne. “Idealul meu este sa am 8.700 de purtatori...
Igor Lutz, presedinte si Cheif Creative Officer al BBDO Moscova, se numara printre cei care au pus bazele pietei rusesti de publicitate. Lutz va veni in septembrie la Bucuresti pentru a juriza...
Contractul cu Eurosport pentru difuzarea spoturilor de promovarea a Romaniei ca destinatie turistica este cel putin la fel de bun ca si cel incheiat intre Croatia si acelasi post de televiziune, a...
Mai multe grupuri americane de presa au raportat castiguri saptamana aceasta, insa pretul platit pentru supravietuire a insemnat de multe ori concedieri, reduceri masive de costuri sau trecerea...
Adevarul Holding isi va lansa in toamna un studio TV propriu, care reprezinta un prim pas pentru planul mai amplu de lansare sau cumparare a unui post de televiziune, a declarat presedintele...
Agentia a castigat contul de PR al Lenovo Romania in urma unui pitch finalizat in luna iunie. 2activePR va derula activitati de comunicare corporate si de produs.
Cele mai mari canale de televiziune americane, printre care NBC, ABC, CBS, Fox si CW, nu au reusit inca sa-si vanda spatiul de publicitate pentru sezonul 2009-2010, desi semnarea contractelor de...
Grupul de comunicare Publicis a disponibilizat, la nivel global, 1.800 de angajati, potrivit cotidianului britanic The Guardian.
Brandient si BBDO Portugalia completeaza lista agentiilor contestatare ale licitatiei brandului turistic, alaturandu-se companiilor Landor Associates si FutureBrand. Trei din cele patru agentii cer...
Time Warner Inc a platit 283 milioane dolari pentru achizitia participatiei de 5% detinuta de Google in AOL, conform unui comunicat trimis autoritatilor de reglementare.
Agentia de media Universal McCann Romania a fost selectata in luna iulie sa gestioneze contul Niran, distribuitorul exclusiv in tara noastra al brandurilor de lux Collistar, Givenchy, Versace,...
Romancele din mediul urban joaca un rol activ in sustinerea financiara a gospodariei, peste jumatate dintre ele contribuind cu pana la 40% din bugetul casei, iar cel mai neplacut efect al crizei...
Adrian Sarbu a vandut integral divizia de entertainment a MediaPro, care include studiourile de la Buftea, catre grupul Central European Media Enterprises (CME), proprietarul Pro TV S.A. De...
Asocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL a castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania",...
Internetics 2009, festival de branding, marketing si advertising online, isi anunta juriul, format din specialisti ai marcomului romanesc.
PRO TV si Realitatea TV nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul...
Cat de importanta e comunicarea in vreme de criza? Care este rolul comunicarii interne in aceste vremuri? Cum vede un bancher comunicarea cu echipa pe timp de criza? Cu totii vorbim si scriem. Dar...
Compania Pro TV SA, detinuta de grupul Central European Media Enterprises (CME), a afisat pentru primele sase luni ale acestui an o cifra de afaceri de 84,5 mil. dolari, in scadere cu aproximativ...
Mediafax lanseaza o campanie cu durata de doua luni, prin care clientii fluxurilor de informatii pentru presa si pentru companii vor avea acces liber la toate produsele disponibile pe site-urile...
Chiar daca festivalul de comunicare online Internetics nu se numara printre cele mai profitabile proiecte ale Millenium Communications, directorul agentiei Andrei Bortun considera ca Internetul...
Jurnalistul Radu Soviani va prelua, de la 1 august, functia de redactor-sef al cotidianului Business Standard, eliberata de Adrian Mirsanu, potrivit unui comunicat al Grupului Realitatea-Catavencu.
Liderii organizatiilor publice si private nu ar trebui sa neglijeze comunicarea cu oamenii aflati in subordine, mai ales pe timp de recesiune, ci sa fie in stare sa-si asume responsabilitatea...
Perioada de inscrieri in competitia ADOR 2009 se prelungeste cu o saptamana. Astfel, agentiile isi pot inscrie lucrarile online pana la 7 august 2009.