Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Iunie 2009.
Vezi arhiva completa a lunii Iunie 2009 →
Trilulilu, site-ul romanesc de partajare de fisiere video, imagini si audio, a lansat propria platforma de publicitate video in sistem cost per click, ce permite crearea de reclame, care sunt mai...
Carmen Simion se alatura din aceasta luna agentiei de marketing direct 121 Communication, in pozitia de managing director.
Trustul de presa Financial Times le-a cerut angajatilor sa accepte o saptamana de concediu suplimentara, care urmeaza sa fie platita cu 30% mai putin decat in mod obisnuit, in incercarea de a...
Saatchi & Saatchi Romania a castigat un trofeu de aur si unul de bronz la New York Festivals.
F5 X-Media, regia de vanzari online parte a grupului Realitatea-Catavencu, va administra spatiile publicitare ale website-ului FisierulMeu.ro si, impreuna cu SBS Broadcasting Media, site-urile...
Agentia Babel Communications a semnat un parteneriat strategic cu reteaua de publicitate de origine germana Springer&Jacoby, in urma caruia va deveni cel de-al 12-lea birou local al retelei si...
Grupul Ogilvy Romania a lansat Mather Communications, o divizie care ofera servicii de comunicare integrata. Noua entitate este condusa de Alexandra Murray, business unit director, si de Ciprian...
Marco Stettler, fostul director general al Free Media Ukraine, subsidiara trustului Ringier AG, a preluat incepand cu aceasta saptamana conducerea companiei Pagini Aurii.
Actualul context economic a generat o dublare a numarului de proiecte in zona de marketing direct. Marketerii urmaresc sa obtina rezultate bune pe baza unor costuri minime, insa nu ar trebui sa...
Gigantul canadiano-britanic Thomson Reuters a propus actionarilor o simplificare a structurii sale si delistarea de pe bursa de la Londra si de pe piata americana Nasdaq.
L’Oréal Romania a ales agentia de relatii publice Image pentru gestionarea comunicarii corporate la implinirea a 100 de ani de existenta a companiei-mama. Image furnizeaza companiei...
Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru unul dintre primii trei jucatori autohtoni de pe piata serviciilor de curierat rapid.
Timisoreana, brand aflat in portofoliul companiei Ursus Breweries, alaturi de Primaria Capitalei au lansat o noua campanie – “Redescopera Bucurestiul, cum a fost odata” – ce...
Invent Media, unul dintre principalii jucatorii de pe piata publicitatii indoor, a alocat 80.000 de euro pentru implementarea, pana la finalul acestui an, a suporturilor de promovare tip casete...
Agentia Leo Burnett & Target a obtinut un Bronze Lion la categoria Media a festivalului international de publicitate Cannes Lions, pentru lucrarea “The Dinosaur Exhibition”,...
Steve Ballmer, directorul executiv al Microsoft, a declarat ca piata globala de publicitate se afla intr-o permanenta "resetare", avertizand companiile media ca veniturile nu vor reveni...
2activePR a devenit oficial, partenerul afiliat al retelei internationale Fleishman-Hillard in Romania. Semnarea contractului de afiliere a venit dupa doi ani de colaborare a celor doua parti...
Anul acesta se implineste un deceniu de la aparitia primului customer magazine din Romania, revista “IQ” lansata de Connex in 1999 pentru o generatie care isi procura prin intermediul...
Twitter, cea mai populara platforma de microblogging, nu prezinta un interes la fel de mare si pentru cei 100 de directori executivi din topul Fortune, doar 2 dintre acestia folosind serviciul de...
Constructorul auto francez Peugeot a anuntat ca a redus numarul contractelor media europene la doua, intr-o noua incercare de taiere a costurilor, relateaza Reuters.
Agentia Starcom Direct a obtinul locul doi la concursul anual “Vodafone-Mobile Advertising Campaign of the Year”, desfasurat la Vodafone Central Headquarters in Londra, pentru campania...
Microsoft, cel mai mare producator american de software, planuieste vanzarea diviziei digitale Razorfish , unul dintre cei mai importanti jucatori din publicitatea interactiva si marketing, scrie...
F5, divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu, a lansat Money.ro, un portal de business multibrand, investitia in acest proiect ridicandu-se la 600.000 de euro, a declarat, pentru...
Ziarele locale ale Publimedia isi vor pastra editia online, renuntand la cea tiparita, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.
Campania de comunicare a lui Barack Obama pentru alegerile prezidentiale din Statele Unite a castigat, in premiera pentru festivalul de publicitate de la Cannes, Grand Prix-urile celor mai complexe...