Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 20 Noiembrie 2009.
Vezi arhiva completa a lunii Noiembrie 2009 →
BusinessWeek, revista americana de afaceri, l-a numit pe Josh Tyrangiel, fost redactor-sef al Time.com, in functia de editor al publicatiei, dupa ce Bloomberg a finalizat preluarea si a anuntat...
Cum abonatii la reviste devin din ce in ce mai putini, iar abonamentele sunt, practic, derizorii, exista o solutie la indemana publisherilor pentru a creste veniturile din presa scrisa. Trebuie...
Lansarea enciclopediei online Wikipedia, inchiderea site-ului Napster, iPhone, retelele sociale Facebook si Twitter au fost printre cele mai importante 10 momente din Internet ale ultimei decade,...
Proiectul de branding pentru Mini Feast, produs lansat de catre compania de panificatie Lidas din judetul Tulcea, a fost inceput de agentia de strategie si design de brand Redwine in primavara...
La un an de la inceputul crizei in Europa, perioada in care salariile jurnalistilor de la cotidianul britanic Financial Times au fost inghetate, grupul Pearson care controleaza publicatia a hotarat...
In jur 60% dintre utilizatoarii de internet, intre 18 si 44 ani cauta informatii despre celebritati online, iar 40% din presa scrisa, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare GFK...
Daca inainte puteai cumpara atentia consumatorilor printr-o strategie de marketing banala, in prezent regulile jocului s-au schimbat. Atentia la tendintele de pe pietele internationale, eliminarea...
Cat de importanta este charisma pentru un manager? De ce devin lideri persoanele charismatice? Cat de importanta este carisma la serviciu? Cat de usor sunt acceptati de colectiv carismaticii? Mai...