Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Aprilie 2010.
Vezi arhiva completa a lunii Aprilie 2010 →
Prietenii utilizatorilor americani de Facebook urmeaza sfatul acestora in ceea ce priveste decizia de cumparare si de recomandare a brandurilor, arata un studiu recent citat de publicatia eMarketer.
Televiziunea Publica a inregistrat anul trecut o scadere a veniturilor din publicitate de 48,87%, in conditiile in care piata de publicitate TV a afisat o contractie de 41%, arata raportul de...
Actualul context economic s-a dovedit a fi in in cele din urma un fenomen pozitiv pentru marketingul din domeniul automotive, in special pe segmentul online, a declarat Jim Farley, vicepresedinte...
Agentia iconica Springer & Jacoby, cunoscuta scoala a advertisingului german, se va inchide dupa ce a pierdut mai multi clienti cheie, anunta brandrepublic.com .
Gannett, cel mai mare publisher american, a raportat pentru primul trimestru al acestui an o crestere a profitului de 51% ca urmare a optimizarii costurilor si o reducere a declinului industriei de...
Conglomeratul media Lagardere vrea sa isi vanda participatia din cadrul celui mai mare operator de televiziune din Franta, companie detinuta de Vivendi, scrie Bloomberg .
Ursus Breweries, liderul industriei de bere din Romania, a ales agentiile GreenPixel si Kubis pentru gestionarea timp de un an a serviciilor de digital media pentru toate marcile din portofoliu.
Veniturile atrase din publicitatea online in Statele Unite ale Americii au atins valoarea de 22,7 mld. dolari in 2009, in scadere cu 3,4% fata de 2008, arata cel mai recent raport IAB Online...
Optimismul privind revenirea economiei mondiale se reflecta si in industria de publicitate, bugetele crescand in primul trimestru din 2010 pentru prima data in ultimii doi ani si jumatate, potrivit...
Publicitatea interactiva in taxiuri este ceva obisnuit in Singapore, China, New York sau Londra, insa in Romania aceasta nisa abia prinde contur. inTaxi Media este in prezent singura firma din...
Petrom a ales Graffiti BBDO si GMP pentru dezvoltarea si comunicarea platformei sale de responsabilitate sociala (CSR). Cele doua agentii au fost selectate in urma unei licitatii organizate in luna...
Agentia de publicitate Wunderman a castigat pitch-ul organizat la inceputul anului de catre filiala din Romania a celui mai mare producator mondial de tigarete, Philip Morris International. Prin...
Newad Communication, companie de consultanta in marketing si management lansata in 2006, se rebranduieste pe piata locala, noul nume al companiei fiind NNC Services, si mizeaza in acest an pe o...
Regia de publicitate online ARBOinteractive a lansat departamentul Behavia, care ofera servicii de targetare predictiv-comportamentala. In 2-3 ani, acest tip de targetare va reprezenta 15-20% din...
Contul de creatie publicitara al Volkswagen intra in portofoliul DDB Romania, in urma unei afilieri de retea, anunta agentia Icon Advertising, cea care a gestionat contul in ultimii sapte ani.
Producatorul Heidi Chocolat a lansat campania de responsabilitate sociala Cards of Joy, initiativa propusa fiind unica pe plan local - oamenii se implica public intr-o cauza sociala in care nu...
TomTouch, divizia interactiva a companiei CS Vision, va implementa in statiile RATB si la metrou panouri publicitare care vor contine jocuri interactive. Noul suport publicitar ar trebui sa...
Adrian Sarbu, directorul executuv al grupului Central European Media Enterprises (CME), estimeaza ca preturile reclamelor TV vor reincepe sa creasca in a doua jumatate a anului, dupa ce industria...
Alina Alexandrescu si Raluca Bailescu, care au coordonat proiecte precum AdPrint, ADOR si Effie in cadrul Millennium Communications, s-au asociat cu Dragos Maraloiu, managerul unui furnizor de...
Cele 38 de benzinarii Agip din Romania isi vor schimba imaginea, urmand sa fie redenumite Eni, dupa numele grupului italian Eni din care fac parte, operatiune pentru care firma va investi, in prima...
Omnicom Group, una dintre cele mai mari grupuri de comunicare si marketing, a raportat o crestere a profitului cu aproape 1%, dupa ce cheltuielile operationale au crescut odata cu veniturile, scrie...
Campionatul Mondial de Fotbal din acest an va oferi industriei media un motiv de bucurie impulsionand fiecare sector al pietei de publicitate. MediaWeek prezinta cinci exemple de strategii de...
Albume exclusiv online, proiecte de branding si un mega site sunt puncte din planul de business al noului manager B.U.G. Mafia, Vlad “Tataee” Irimia.
Agentia de publicitate Scala JWT semneaza noua campanie de comunicare Unisol, care se va derula pana in luna iunie atat pe print, cat si pe outdoor.
Central European Media Enterprises (CME), care detine in Romania posturile din reteaua Pro, are un buget de 300-400 mil. dolari pe care ar putea sa-l aloce achizitiilor de noi statii TV in regiunea...
McCann Erickson si Saatchi&Saatchi sunt agentiile care au inscris cele mai multe lucrari la festivalul international de publicitate Cannes Lions, cu cate 15 entry-uri la diverse categorii.
Contul de comunicare al British American Tobacco, care a fost gestionat in ultimii 10 ani de Ogilvy Romania, trece in portofoliul Grey Bucharest in urma unei decizii de aliniere la retea a...
Incercarile lui Rupert Murdoch de a depasi New York Times in statul american din care provine seamana cu un razboi al ziarelor din secolul 19, in pragul lansari editiei de New York a publicatiei...
Martin Sorrell, CEO al grupului de comunicare WPP, care detine agentii precum Ogilvy, Grey si MediaCom, estimeaza ca in patru ani veniturile grupului vor fi generate in proportie de 33% de catre...
Pentru al doilea an consecutiv, operatiunile din Romania ale Ringier raporteaza cele mai slabe rezultate financiare din cadrul grupului media. In 2009, Ringier Romania a avut o cifra de afaceri de...
Companiile din zona de tehnologie si telecomunicatii predomina si in acest an topul celor mai vizibile branduri in ceea ce priveste promovarea prin intermediului retelelor sociale si blogurilor,...
Dacia, Ariel si Zara se numara printre brandurile in care romanii au cea mai multa incredere, potrivit studiului Trusted Brands 2010, realizat de Reader’s Digest.
Campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5, dezvoltata de agentia Initiative, se intinde pe durata a doua luni, pana la mijlocul lunii mai.
Piata de publicitate online din Romania a inregistrat anul trecut valoarea de 65,2 milioane lei (15,4 milioane euro), in scadere cu circa 10% fata de 2008, cand a fost de 72,4 milioane lei,...
New Age Media Romania, regia de media care gestioneaza spatiul publicitar in multiplexurile Cinema City, a lansat prima reclama 3D din Romania. Aceasta a costat 9.000 de euro si ruleaza din 27...
Holdingul de comunicare The Group lanseaza o noua companie, specializata in domeniul productiei de materiale promotionale personalizate.
Dierk Zeigert va ocupa, incepand cu data de 1 mai, functia de Director Coordonator al posturilor de televiziune B1 si Vox News.
Google, compania care detine cel mai popular motor de cautare online, este cel mai puternic brand al lumii pentru al patrulea an consecutiv cu o valoare de 114 miliarde dolari, arata un nou studiu...
Reteaua Europeana pentru Prevenirea Fumatului a trimis o scrisoare deschisa presedintelui CNA, Rasvan Popescu, in care acuza campania impotriva contrabandei cu tigari, derulata de British American...
Agentia de lobby si public affairs Point Public Affairs a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 1 milion de lei (235.000 euro), potrivit Laurei Florea, managing partner.