Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Februarie 2010.
Vezi arhiva completa a lunii Februarie 2010 →
Coca-Cola HBC Romania, unul dintre principalii jucatori de pe piata interna a bauturilor racoritoare, a ridicat premiul de excelenta pentru managementul schimbarii, acordat CEO -ului Calin Dragan...
Incepand de astazi, 1 februarie, unul dintre cele mai mari conturi de publicitate, cel al operatorului telefonic Vodafone, intra in portofoliul OMD Romania, parte din Omnicom Media Group. Cum s-a...
Final Distribution, importatorul tiglelor metalice premium Gerard, si-a bugetat pentru 2010 investitii in marketing de 235.000 de euro, de doua ori mai mult decat anul trecut.
Producatorul american de racoritoare PepsiCo, care pana in prezent crea spoturi publicitare scumpe in care participau celebritati ale momentului, va face prima investitie masiva intr-o campanie...
Marius Melesteu, directorul de marketing al Brau Union Romania - Heineken, a fost numit director general al Strauss Romania. Functia sa in cadrul Heineken a fost preluata de Paul Markovits, fostul...
B&P Braun & Partners, companie independenta de consultanta strategica de comunicare care activeaza pe piata din Ungaria si Europa Centrala si de Est, devine partener al Brandivia, companie...
Serviciile de inchiriere DVD-uri au scazut cu 38% in 2009 comparativ cu anul precedent, iar gama de muzica a inregistrat scaderi ale vanzarilor de 35%, in trend cu piata, arata Diverta, cel mai...
Agentia de marketing pe telefonul mobil Syscom Digital, lansata anul trecut pe piata locala, a deschis o filiala la Chisinau, anunta compania.
Studiourile Sony Pictures Entertainment, parte a grupului Sony, vor disponibiliza aproximativ 450 de angajati, adica 6,5% din actuala forta de munca in urmatoarele saptamani, anunta Economic Times .
Tinerii romani cu varste cuprinse intre 15 si 20 de ani nu se considera vizati de oferta mediilor clasice (televiziune, radio, presa scrisa), preferand sa-si petreaca timpul pe retele sociale sau...
Compania japoneza Toyota se afla in fata unei grave crize de brand ca urmare a defectiunilor tehnice semnalate in cazul celor mai populare modele din portofoliu. In cazul in care producatorul nu va...
Doar un sfert din companiile importante, precum Coca-Cola sau RBS, considera social media un element central al strategiei lor de marketing, arata un studiu realizat de Internet Advertising Bureau...
Dupa ce a lansat si a crescut compania de cercetare de piata GfK in perioada 1992-2005, Cosmin Alexandru paraseste zona consultantei individuale lansand pe piata o noua companie, B&P...
Conglomeratul media News Corporation a anuntat ca a "iesit din recesiune" dupa ce a raportat o crestere trimestriala de 10% a veniturilor intr-un an in care a avut cea mai slaba...
Time Warner, grup ce detine studiourile Warner Bros. si canalul HBO, a inregistrat in al patrulea trimestru din 2009 un profit peste estimarile analistilor si a anuntat ca isi va majora dividendele...
Incepand de la 1 februarie, Claudiu Manolescu ocupa functia de Chief Financial Officer (CFO) al companiilor de publicitate outdoor Euromedia si Beta Cons, parte din Epamedia.
Alin Zainescu, co-fondator al Status Pimp si ex-manager al agentiei New Media, lanseaza un instrument de monitorizare si analiza media complet automatizat, adresat atat micilor companii din...
Agentia Odyssey a lansat o campanie de repozitionare a brandului de cafea Amigo, urmarind “intinerirea” acestuia.
Andreea Nicolae ocupa, incepand cu 1 februarie, functia de manager de comunicare al Holcim Romania, unul din cei trei producatori de ciment de pe piata locala.
Editura Publica, orientata spre carti de business, si-a extins anul trecut portofoliul cu 24 de titluri noi si a realizat o cifra de afaceri de 551.000 euro, in crestere cu 52,3%.
Nu incerca sa controlezi ce se scrie despre tine, nu cere textul inainte de publicare si nu folosi „no comment”, sunt doar trei dintre regulile pe care orice manager ar trebui sa le...
Compania de monitorizare Media Image Group vizeaza o crestere de 10-15% a cifrei de afaceri, la 1,8 milioane euro. O buna parte din aceasta crestere va fi generata de analizele de continut media...
Grapefruit si Arcsett au creat conceptul pentru relansarea retelei de magazine UPC Romania, al doilea operator de cablu TV pe piata locala dupa RCS&RDS. Noul concept a fost...
Compania de internet AOL a postat prima crestere a profitului net din ultimii zece ani, insa numarului abonatilor a scazut dupa ce numarul utilizatorilor de internet dial-up a continuat sa scada,...
Site-ul de video-sharing YouTube a generat doar 10.709 dolari din noul sau serviciu de inchiriere a filmelor, insa vrea sa extinda in continuare produsul, scrie The Telegraph.
Retelele sociale ca Facebook au crescut in popularitate printre adolescenti si adulti, in timp ce comunicarea de tip blogging a scazut dramatic in ultimii trei ani, arata un studiu recent citat de...
Drama romantica "Dear John", regizata de Lasse Hallström, a depasit, vineri, pelicula "Avatar" in box office-ul american, punand capat celor sapte saptamani in care...
Kiss FM ramane cel mai ascultat post de radio la nivel urban, dupa ce a castigat in ultimele patru luni ale anului 187.000 de ascultatori. In Bucuresti, Radio ZU si Kiss FM isi disputa locul intai,...
Compania de strategie si design de brand BrandTailors a finalizat repozitionarea brandului Raraul, din portofoliul Albalact. Rebrandingul s-a centrat pe doi asociatori de imagine - floarea-de-colt...
Google, cel mai popular motor de cautare, a prezentat o reclama cu o durata de un minut, in valoare de 5 milioane dolari in timpul Super Bowl, evenimentul sportiv cu cea mai mare audienta in SUA,...
Mai multe ziare europene, printre care si Le Figaro, au anuntat ca din aceasta primavara vor incepe taxarea accesului pentru continutul online, ca urmare a scaderii tirajului si a veniturilor din...
Google, compania ce detine cel mai popular motor de cautare, ar putea obtine in acest an un miliard de dolari din vanzarile de tip display, ceea ce ar confirma estimarea facuta de directorul...
Agentia de publicitate interactiva MB Dragan a deschis luna aceasta un nou birou teritorial la Timisoara, al treilea de acest gen, dupa cele din Craiova si Iasi, propunandu-si o majorare a cifrei...
Mindshare, reteaua globala de marketing si media, a castigat contul de media pe Europa de Vest al Unilever, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul FMCG-ului la nivel mondial, anunta...
Cosmote Romania, al treilea operator de telefonie mobila pe piata locala, a renuntat dupa doi ani si jumatate la sloganul “Alaturi de tine” promovandu-se de acum inainte prin...
Editia din acest an a evenimentului sportiv Super Bowl a atras o audienta record de 106,5 milioane de telespectatori, devenind astfel cel mai urmarit program TV din istoria SUA. Super Bowl pune...
Agentia Brandstalk, parte a The Group, a realizat campania de promovare a noilor destinatii Wizz Air, folosind doar mediile Internet, outdoor si radio.
Marketingul direct poate fi o modalitate eficienta de promovare cu ocazia sarbatorii Sfantului Valentin, sustine specialistul in comunicare si marketing John Griffiths.
Cotidienele nationale au pierdut cititori pe linie in perioada octombrie 2008-octombrie 2009. Exceptie de la regula au facut ziarele trustului Adevarul Holding, Adevarul si Click, si tabloidul...
De Craciun, Orange a vandut smartphone-uri cu preturi intre 29 si 99 de euro. Oferta a prins si dincolo de publicul clasic al unui smartphone – oamenii de afaceri - astfel incat unul din 10...