Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Ianuarie 2010.
Vezi arhiva completa a lunii Ianuarie 2010 →
Grupul McCann a pierdut contul de media al Vodafone Romania, dupa ce reteaua OMD a castigat in august anul trecut licitatia globala pentru furnizarea de servicii media operatorului telefonic....
Incepand cu ianuarie 2010, Presage | Public Relations & Public Affairs se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in decembrie 2009.
Castigarea contului de media al Vodafone, pe care surse din piata de publicitate il estimeaza la peste 15 milioane euro anual, va propulsa agentia OMD Romania in topul celor mai mari 5 agentii de...
Piata de publiciate din Republica Ceha a scazut cu 2,27% in 2009 la 53,6 miliarde coroane cehesti (2,06 miliarde euro), a anuntat compania TNS Media Intelligence, citata de Prague Daily Monitor.
Anul acesta, producatorul si importatorul de vin Cramele Halewood isi va promova in print, online si prin programme de fidelizare cele mai vandute branduri, dispunand de un buget cu 10% mai mare...
Revista AdWeek a desemnat JWT ca fiind Agentia Anului 2009, distinctie acordata pentru prima data agentiei sau unei alte companii din grupul WPP.
Compania americana Quad/Graphics, care tipareste publicatiile Business Week, GQ, Time si Playboy, vrea sa achizitioneze rivalul canadian World Color Pres pentru aproape 1,4 miliarde dolari,...
McCann Erickson, care reuneste business-urile de media si publicitate ale grupului McCann, a avut o cifra de afaceri de 240 milioane lei in 2009 (56,7 mil. euro), in scadere cu circa 14% fata de...
In urma fuziunii dintre companiile de comunicare Mmd, Grayling si Trimedia International, care a avut loc in luna august anul trecut, si dupa ce in decembrie li s-a alaturat si compania...
Productia science-fiction "Avatar" a regizorului american James Cameron a depasit recordul de incasari detinut pana in prezent de “Titanic”, devenind cel mai bine vandut film...
Agentia The Practice a gestionat comunicarea pentru „Europeanul Anului 2010”. Campania este prima realizata de The Practice pentru noul sau client, Reader’s Digest.
Grupul Realitatea-Catavencu a semnat vanzarea revistelor 24 Fun, Tabu si Superbebe pentru sume cuprinse intre 100.000 si 400.000 euro, potrivit paginademedia.ro .
Alan Rusbridger, editorul The Guardian, a respins ideea taxarii continutului online, subliniind faptul ca grupul de presa Guardian News&Media, care a castigat aproximativ 30 de milioane de euro...
Mihai Gadea este jurnalistul de televiziune a carui imagine profesionala si personala este impecabila, in opinia a 31% dintre respondentii sondajului de opinie initiat de consultantul de imagine...
Luna aceasta, Coca-Cola lanseaza si in Romania campania integrata de marketing construita in jurul noului mesaj de brand, „Open Happiness”.
Desi europenii au obosit sa afle informatii despre criza financiara, foarte multi considerand ca mass-media a dus la inrautatirea situatiei, atunci cand au nevoie de stiri despre situatia economica...
Primarul Londrei a angajat agentia de branding Saffron pentru a crea o identitate unica de brand pentru capitala Marii Britanii. Anul trecut, Saffron a participat in licitatia pentru crearea...
Piata de BTL, care include actiuni de comunicare la raft si evenimente, se va situa anul acesta in intervalul 80-100 milioane euro, iar fee-urile agentiilor specializate vor ramane la nivelul din...