Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 23 Februarie 2011.
Vezi arhiva completa a lunii Februarie 2011 →
Fatada publicitara Cocor Media Channel a generat in 2010 venituri de 1,7 milioane de euro in urma vanzarii de spatiu publicitar. Rezultatele depasesc nivelul anului 2009 cu 30%.
Ritmuri fierbinti si dansuri senzuale, o prezenta live fascinanta si o voce incredibila reprezinta garantia celui mai incitant show al anului: pe 7 mai 2011, Shakira va concerta pentru prima data...
Trustul Intact lanseaza Intact Media Academy, o scoala de media coordonata de Alessandra Stoicescu.
64,3% dintre romanii din mediul urban petrec timp pe Internet, in defavoarea TV-ului (35,7%), cu alte cuvinte, pentru fiecare ora petrecuta in fata televizorului o persoana petrece, in medie, doua...
In 2011, consumatorul isi diversifica punctele de interes si se orienteaza spre produsele mai scumpe si spre consumul ecologic la pretul corect, potrivit unui studiu al Euromonitor International.
Grant Mckenzie, marketing vice-president al Ursus Breweries, a oferit sfaturi privind dezvoltarea businessului folosind sistemele social media, pornind de la propria experienta cu brandul Ursus....
Dacia este brandul romanesc cel mai prezent pe Internet, cel mai de incredere dar si cel mai popular, conform studiului Gemius Research si Evensys pe 2011, care are in vedere prezenta brandurilor...