Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street din 07 Noiembrie 2014.
Vezi arhiva completa a lunii Noiembrie 2014 →
Daca in Cehia 4 din 10 consumatori offline sunt influentati de online atunci cand isi aleg produsele si serviciile, in Romania ponderea este de 44% in randul utilizatorilor romani de Internet, a...
Sofiaman, cel mai important producator roman de pijamale, a intrat in zona comertului online in urma cu doi ani si si-a dublat afacerile pe acest canal de la an la an, a declarat Florin Cucu,...
Targhetarea atenta este un element care nu mai pot lipsi din campaniile de marketing integrate.
Utilizatorii multichannel se asteapta sa gaseasca un pret similar in mediul offline si online, in timp ce consumatorii care achizitioneaza exclusiv offline tind sa cumpere dintr-un singur loc, a...
Intelegerea contextului in care se afla clientul, focusul in jurul lui, simplificarea si alegerea partenerilor cu aceleasi valori si cultura sunt elemente esentiale in constructia strategiei de...
Un retailer de fashion din Republica Moldova isi pregateste intrarea pe piata locala prin intermediul Frisbo, prima platform de e-fulfillment din Romania, a declarat Bogdan Colceriu, CEO al...
Lipsa increderii in comertul online a fost in mare masura depasita, tendinta vizibila in ultimii cinci ani, a declarat Marius Ghenea, presedinte FIT Distribution, in cadrul retailArena –...
Marii retaileri online si companiile de curierat si-au pregatit deja “armele” pentru sfarsitul acestei luni, cand va debuta a patra editie a campaniei Black Friday, privita deja drept...
Comertul online s-a aflat si in acest an pe buzele tuturor. Castigatori insa in spatiul virtual au fost cei care au privit afacerea dincolo de un simplu site si au personalizat la maxim relatia cu...
Intre 21 si 28 noiembrie, Arsis anunta reduceri de pana la 70% la accesorii, telefoane si tablete. ARSIS, cel mai mare partener Vodafone, pune la dispozitie clientilor, prin noul sau magazin,...
Costurile pentru implementarea unei platforme omnichannel nu reprezinta o problema pentru companii, iar profitul poate aparea intr-un timp scurt. Cu toate acestea, IMM-urile din Romania nu sunt...
In prezent nu mai exista un client tipic, daca inainte retailul era clientul principal, acum vorbim de o plaja larga de industrii care apeleaza la solutiile noastre: vorbim de distributie, telecom,...
Anul acesta Carrefour Online a livrat 1.800 de tone de produse din care 100 de tone au fost produse proaspete, Radu Butufei, managerul platformei de eCommerce, spunand ca aproape in toate comenzile...