Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna Aprilie 2016.
Vezi arhiva completa a lunii Aprilie 2016 →
Divanul Hemnes este cel mai bine vandut produs de mobilier in magazinul online al IKEA in Romania si unul dintre cele mai vandute in magazinul din Baneasa, a declarat pentru Wall-Street.ro,...
Ai deja un magazin online sau ai o idee pe care vrei s-o pui in practica. Te-ai documentat despre ce inseamna e-commerce, insa tot crezi ca mai ai nevoie de un check-list pentru a te asigura ca...
Furnizorul de energie Enel estimeaza ca 25% din totalul clientilor sai vor plati facturile exclusiv online in urmatorii trei ani, in 2015 fiind efectuate cu 33% mai multe plati online pentru...
Alimentele si produsele de bacanie care urmeaza sa fie preparate acasa, dar si mancarea deja gatita sunt categoriile cu cea mai mare frecventa de comenzi online, potrivit unui studiu realizat de...
GECAD Group investeste peste jumatate de milion de euro in SymphoPay, un startup care propune magazinelor o solutie de POS-uri inteligente, fondat anul trecut de Daniel Nicolescu si Sebastian Ionita.
61% dintre romanii care folosesc internetul au cumparat cel putin o data online in ultimul an, iar topul produselor pe care le cumpara online este condus de categoria IT, urmata de cea a produselor...
La ecomTEAM 2016, organizat de Wall-Street.ro la Brasov la Hotel Kronwell, reprezentantii magazinelor online au vorbit despre problemele comertului online si ce mai trebuie imbunatatit. Una dintre...
Care sunt cele mai importante lucruri care ar trebui schimbate cat mai repede in peisajul eCommerce-ul romanesc? Ce trebuie sa imbunatatim? Speakerii primului panel ai evenimentului ecomTEAM au...
Sunt clienti care afirma ca nu vor sa investeasca in anumite canale de promovare pentru ca ar fi scump, dar cand ii intrebam cat costa sa transforme un om intr-un client, ne zic ca nu stiu pentru...
Dorin Boerescu, CEO al companiei 2Performant, a vorbit la ecomTEAM 2016 despre faptul ca magazinele online nu ofera suport dupa ora 18.00
Participantii la conferinta ecomTEAM, organizata de wall-street.ro, au vorbit despre business-urile online pe care le-ar deschide astazi, daca ar lua-o de la inceput.
Investitia de 0,5 milioane de euro pe care Symphopay a primit-o recent din partea grupului Gecad va fi folosita pentru zona de tehnologie, a declarat Daniel Nicolescu, CEO si cofondator al...
Cele doua mari companii de curierat prezente la ecomTEAM, FAN Courier si DPD Romania, lucreaza in prezent la doua aspecte importante, solicitate de clienti: reducerea intervalului estimat de...
Cumparaturile online reprezinta un procent important din afacerile firmelor de curierat. 35% din cifra de afaceri FAN Courier vine din comenzile online, in timp ce DPD Romania ajunge la 50%.
Retailerii ar trebui sa foloseasca Analytics sau orice alt instrument care sa le analizeze datele despre clienti, a declarat Elisabeta Moraru, industry manager la Google, in cadrul EcomtTEAM,...
Daniel Nicolescu, cofondator si managing partner al Symphopay, a explicat ca, in retail, diferenta majora se face pe experienta de cumparare a clientului. “Un business se masoara si in...
Echipa, rata de retentie, indicatorii cheie de performanta, oferirea de valoare catre clienti si folosirea unor instrumente sunt cei cinci indicatori care pot face magazinele online sa creasca...
Investitorul Marius Ghenea, senior adviser la 3TS Capital, a vorbit despre posibilitatea de a investi in magazinele online. Ghenea a marturisit ca e foarte greu sa investesti in ecommerce pentru ca...
Piata de retail online din Romania ar putea ajunge la 3,1 miliarde de dolari in 2020, comparativ cu 1,6 miliarde de dolari anul trecut, a declarat in cadrul EcomTEAM, Marius Costin, CEO al...
Piata de retail online poate ajunge la 3,1 miliarde de dolari in 2020, fata de 2 miliarde de dolari anul acesta, potrivit estimarilor furnizorului de solutii de plati online PayU Romania....
Retailerul de haine FashionUP.ro isi anunta planurile pentru marketplace-ul dedicat comertului in online fashion. A fost creat dupa o munca sustinuta de-a lungul a doi ani si cuprinde piese...
Retailerii din Romania trebuie sa faca astfel incat oamenii sa aiba incredere si sa se simta confortabil cand platesc online cu cardul, a declarat Jeroen Paesen, directorul pentru digital in cadrul...
Retailerul online CEL.ro raporteaza incheierea primului trimestru al anului 2016 pe o directie ascendenta si anunta rezultatele provizorii pentru T1 2016. Perioada ianuarie 01 – martie 31...
Vanzarile online pentru IKEA Romania, filiala locala a celui mai mare retailer de mobilier si decoratiuni la nivel global, au ajuns in prezent la 10% a declarat pentru Wall-Steet.ro, Mihaela...
PC Garage , magazin specializat in produse IT si electronice, a fost achizitionat de eMAG , detinut de grupul Naspers, in urma acordului de preluare incheiat in luna aprilie, intr-una dintre cele...
Inspectorii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) monitorizeaza activitatea platformelor specializate de vanzari online, iar persoanele fizice care vand pe astfel de platforme, precum...
Unii clienti care apeleaza la ContentSpeed, platforma de creare de magazine electronice, vin la intalniri si cu sapte pagini de specificatii tehnice, ceea ce inseamna ca piata locala de comert...
Atractivitatea comertului online autohton sta in cifre care nu sunt deloc de neglijat, in cresteri mari de la an la an. Rata de penetrare a Internetului a crescut de la 49,76% la sfarsitul anului...
FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri online si offline din Romania, lanseaza, luna aceasta, o colectie exclusivista de cadouri, care include bauturi...
Hainele si accesoriile sunt de departe cele mai populare achizitii preferate de tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani, in Europa. Totodata, incaltarile si biletele la evenimente sunt...
Tinerii romani cu varste cuprinse intre 15 si 25 de ani nu judeca nici persoanele care cumpara produse contrafacute, nici sursele care vand astfel de produse, rezulta dintr-un amplu studiu realizat...
Bata, producator si retailer de incaltaminte care operaza si in Romania, a decis sa isi inchida toate magazinele fizice din tara de origine, Elvetia, axandu-se exclusiv pe vanzarile online.
Marea Britanie si tarile nordice fac cele mai multe tranzactii pe mobile, Elvetia fiind la coada unui clasament ce ia in calcul 11 tari internationale, majoritatea in Europa.
Berlin ar putea deveni al doilea oras din Europa in care gigantul Amazon va livra bunuri in doar doua ore de la plasarea comenzii, conform ziarului german Welt .
Geo-blocking, sistem care interzice consumatorilor sa cumpere bunuri si sa acceseze continut digital online din anumite tari, este foarte raspandit la scara Uniunii Europene. Un studiu al UE arata...
Florin Cojocariu a absolvit Facultatea de Fizica, dar nu a practicat niciodata desi fizica a fost o mare pasiune. In schimb, a fondat pe rand o agentie de publicitate, s-a ocupat de site-urile si...
Elefant.ro , unul dintre cei mai mari retaileri online de pe piata locala, nu se vinde, a declarat pentru Wall-Street.ro, Ion Sturza, principalul actionar al Elefant Online, compania care detine...
Una dintre cele mai importante tranzactii ale ultimelor luni, achizitia PCGarage.ro de catre eMag , principalul jucator din online-ul romanesc, este in prezent in asteptarea OK-ului din partea...
CIT Grup, principalul distribuitor romanesc pe nisa echipamentelor IT refurbished, isi contureaza strategia de crestere in jurul diversificarii distributiei prin parteneriate cu mai multi jucatori...
Praktiker, unul dintre cei mai mari retaileri specializati in bricolaj la nivel local, a deschis platforma de vanzari online a magazinului, unul dintre principalele obiective ale companiei pe piata...