Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna Mai 2023.
Vezi arhiva completa a lunii Mai 2023 →
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului European Rohlik, anunță lansarea unei noi platforme dedicate părinților și viitorilor părinți, Baby Club Sezamini.
Lipsa specialiștilor în e-commerce rămâne o provocare, mai ales în contextul în care tinerii care pătrund în industrie trebuie să fie „echipați” cu un set de abilități pentru a face carieră în...
Prakash Gurumoorthy, General Manager VTEX - EMEA & APAC a discutat la European Digital Commerce despre live shopping, un mix de comerț digital și divertisment, menit să aducă o experiență...
Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier a discutat în cadrul European Digital Commerce despre reticența pe care magazinele românești o au în privința extinderii operațiunilor în afara...
EXPO DIY 2023 – Smart Green Home , singura expoziție B2B din România dedicată produselor din categoriile bricolaj, materiale pentru construcții amenajări interioare, instalații și grădină, cu focus...
Pe 22 și 23 Mai are loc GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE – care se va desfășura cu prezență fizică, în București. Ediția marchează 18 ani de...
Cristian Popescu, Country Lead Enterprise Business Amazon Web Services a fost prezent la European Digital Commerce, unde a discutat despre tehnologiile la care compania din care face parte...
Soluțiile moderne de inteligență artificială ne vor ajuta să reducem efortul depus pentru realizarea sarcinilor noastre de lucru și să fim mai creativi. Este o părere pe care o împărtășește și...
Retailerul online evoMAG a devenit acționar majoritar al companiei Elefant Online, care deține elefant.ro, conform unui anunț publicat la Bursa de Valori București
Daniel Nicolae, CEO și co-fondator Innoship, compania românească de tehnologie care automatizează procesele de livrare ale comercianților a spus în cadrul European Digital Commerce, powered by VTEX...
Guido Boulay, Director Regional pe America Latină în cadrul MailUp a evidențiat în cadrul European Digital Commerce, powered by VTEX, câteva greșeli pe care le fac companiile atunci când apelează...
Piața de e-commerce din România a înregistrat un trend ascendent în primul trimestru din 2023, valoarea totală a comenzilor fiind de peste 180 de milioane de euro, în ciuda inflației ridicate,...
Prezent la European Digital Commerce, powered by VTEX, Alex Dobre, director al departamentului de e-commerce din cadrul Zitec, a oferit câteva sfaturi pentru magazinelor online care caută să-și...
Neakaisa.ro , business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane euro în 2022, va deschide, din 19 mai, un prim showroom în București,...
Anul 2021 a fost un an în care piața de ecommerce a explodat, datorită pandemiei care a determinat oamenii să migreze cumpărăturile în principal în zona online. În acest an, Infinity Marketplace...
Dacă ne imaginăm brandul sau afacerea dumneavoastră ca o casă, în care echipa reprezintă temelia, produsele sau serviciile vândute sunt scheletul, pereții și acoperișul casei, iar clienții, ușile...
Startup-ul românesc de tehnologie, Telerenta, lansează o platformă de închiriere de echipamente electronice din Europa de Sud-Est destinată utilizatorilor casnici. Compania face parte din grupul...
eBay , unul dintre liderii globali în comerțul online, alături de Compania Națională ,,Poșta Română’’, va lansa un program național dedicat IMM-urilor românești.
Clienţii îşi doresc interacţiuni de achiziţie foarte simple, în online, însă în procesul de cumpărare prezenţa într-un magazin fizic are un impact mai mare în decizia finală de alegere a...
Antreprenorul Marius Dosinescu, fondatorul Floridelux.ro, a finalizat procesul de transfer al businessului de aranjamente florale și cadouri către lanțul de florării Magnolia. Totodată, mizând pe o...
Spy Shop, magazinul online specializat în sisteme de securitate, cu un portofoliu ce conține în jur de 50.000 de produse, deschide un showroom în Cluj, marcând prima ieșire a brandului din județul...
Într-o lume în continuă schimbare este esențial să ai un branding personal care să te facă valoros în compania în care activezi, dar și în fața clienților. Pentru afacerile la început de drum,...
Magazinele online care au în derulare un proiect de replatformizare sau care se gândesc să implementeze un astfel de proces trebuie să aibă în vedere mai multe aspecte. Cătălin Bordei, Managing...
Wall-street.ro organizează, pe 21 și 22 septembrie, evenimentul „ecomTEAM 2023 - Is your online shop ready to go global?”, ediție ce se va concentra pe extinderea la nivel internațional a...
Compania de curierat Sameday a realizat un studiu în luna aprilie pe un eșantion de 800 de consumatori online din mediul urban, din care reiese că livrarea easybox depășește pentru prima dată...
Poșta Română și eBay au prezentat detaliile noului parteneriat, E-export Nation, menit să ofere o platformă IMM-urilor din România să-și vândă produsele pe cele mai mari piețe din lume folosindu-se...
FAN Courier anunță achiziția a încă 1000 de lockere FANbox, astfel extinzând rețeaua la 2.000 de unități în toată țara. Decizia de suplimentare a numărului de unități vine ca urmare a deschiderii...
Retailerul Xpert Beauty, specializat în retailul cu produse cosmetice profesionale, vizează deschiderea a trei noi locații în România în 2023 și lansarea unei platforme online prin care să acopere...
Clienții de fashion comandă mai puțin din impuls, sunt mai calculați, însă, de cealaltă parte, nu mai așteaptă neapărat reduceri, ci cumpără ce le place. Acest lucru a dus, în cazul retailerului de...
MerchantPro, platformă de soluții Saas pentru e-Commerce, organizează pe 15 iunie 2023 cel mai mare eveniment de eCommerce din România dedicat inovației și performanței. DotCommerce Digital Forum...
ING Bank, a patra bancă din România din punctul de vedere al activelor, anunță închiderea în România a DealWise, o platformă globală de shopping a grupului olandez, conform DealWise . Aceasta va...
eMAG a investit în 2022 1,123 miliarde de lei, urcând investițiile totale din ultimii doi ani la peste 2 miliarde de lei pentru a răspunde nevoilor celor 9 milioane de clienți din România, Ungaria...
PrestaShop, platformă de comerț electronic aflată în top 3 la nivel global, a depășit pragul de 6.500 de magazine online active, în România, și decide să-și extindă activitatea locală prin...
Ca freelancer sau antreprenor, timpul tău este cea mai prețioasă resursă.
Prezența unei afaceri în mediul online, indiferent de domeniul de activitate, este vitală pentru ca aceasta să atingă nivelul maxim de vizibilitate. Limitarea la comerțul clasic reprezintă o...
Pe 22 iunie are loc prima ediție GPeC în Chișinău, Republica Moldova. Cu o tradiție de 18 ani în România, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din...
EMPRIA este un magazin online românesc, specializat în vânzarea de produse pentru copii. Mulți părinți îl știu după denumirea Buy4Baby, numele cu care a plecat la drum în lumea e-commerce-ului,...