Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Media-Advertising pe Wall-Street in luna Septembrie 2009.
Vezi arhiva completa a lunii Septembrie 2009 →
Discovery Networks Europa Centrala, divizia de business din care face parte si Romania, si-a lansat operatiunile interne de vanzare de publicitate in ianuarie 2008. Vlad Tudosie, directorul de...
Cele mai de succes companii in retelele sociale Facebook si Twitter sunt cele de continut, printre acestea numarandu-se Academia Catavencu, Financiarul si Europa FM, si cele din zona de...
Agentia SPM Indoor Division, una dintre cele mai importante companii romanesti de indoor advertising, a raportat afaceri de 600.000 de euro in primul semestru din 2009.
Propaganda impreuna cu European Food lanseaza campania de repozitionare a berii Bürger, in urma pitch-ului castigat de agentie in luna mai.
Comertul online nu a reprezentat niciodata 1% din vanzarile totale ale Procter&Gamble (P&G), insa compania intentioneaza in prezent sa creasca aceasta cota chiar si de cinci ori in paralel...
Obiectivele din spatele fiecarei reclame din print sunt cu siguranta diferite. Unele reclame sunt realizate pentru a construi o imagine, unele sunt scrise pentru a directiona cititorii catre un...
Oferta de televiziuni cu profil sportiv s-a largit considerabil in ultimul an, la peste 10 canale. Audientele raman insa modeste, iar majoritatea statiilor merg pe pierdere. Paradoxal, sefii lor...