Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street din 10 Martie 2010.
Vezi arhiva completa a lunii Martie 2010 →
Investitiile in publicitatea online din Statele Unite le vor depasi pe cele din print pentru prima oara anul acesta, potrivit unor studii recente citate de brandrepublic.com .
Trustul de presa Adevarul lanseaza din 12 martie revista de celebritati OK!, aceasta fiind cea de-a 21-a editie din lume, anunta compania.
Mircea Badea si tatal sau, Gheorghe Badea, sunt imaginea noii campanii Toyota de promovare a modelelor participante la programul de stimulare a inoirii parcului auto national 2010.
Revista lansata de jurnalistii care au plecat de la Academia Catavencu saptamana trecuta se va numi Kamikaze, potrivit unui comunicat postat pe site-ul catavencunou.ro .
Motorul de cautare american a lansat un serviciu gratuit numit Google Public Data Explorer , care ofera date statistice despre demografie, educatie, numele de persoane cele mai utilizate, scrie...