Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea Marketing-PR pe Wall-Street in luna Martie 2006.
Vezi arhiva completa a lunii Martie 2006 →
Pe 2 martie, va fi lansata in Bucuresti publicatia Time Out, care va oferi informatii pentru petrecerea timpului liber. Bucurestiul este al 14-lea oras in care apare Time Out, dupa Londra, New...
Odata cu intrarea in cel de-al optulea an de prezenta pe piata romaneasca, SAPTE SERI, cel mai puternic ghid de informatie culturala si de petrecere a timpului liber, aniverseaza editia cu numarul...
Noul brand va sustine dezvoltarea nationala a companiei Prutul SA Galati, producator cu o traditie de peste un secol pe piata romaneasca a uleiului comestibil. Brandient a fost angajata sa creeze...
Crearea unui site cu o functionalitate complexa (sisteme de administrare a continutului etc.) poate ajunge la cateva zeci de mii de euro
Bogdan Mirica preia, incepand din luna martie a acestui an, conducerea Departamentului de Creatie al agentiei Graffiti BBDO. Adrian Preda, cel care a coordonat activitatea departamentului in...
Operatorul de telecomunicatii mobile Connex Vodafone apeleaza la o noua strategie de marketing prin care va lega muzica de telecomunicatii. Astfel, oficialii Connex au anuntat ca vor prezenta...
Consiliul National al Audiovizualului a acordat, cu unanimitate de voturi, companiei Realitatea Media, licenta de emisie pentru un canal de business. Proiectul va urmari dezvoltarea mediului de...
Incepand din acest an, Altavia Italia a desemnat agentia iMagic pentru a derula campaniile de comunicare ale clientilor sai din Romania. Primul proiect important vizeaza realizarea activitatilor de...
Marca inregistrata, emisiunea bine cunoscuta telespectatorilor revine la Televiziunea publica, de aceasta data la postul TVR 2, in prime-time. Difuzata saptamanal, aceasta isi va pastra formatul...
Agentia ZenithOptimedia a fost declarata agentia de media a anului 2005 la nivel global, titlu oferit de prestigioasa publicatie Advertising Age. Pentru ZenithOptimedia anul 2005 a fost un an...
Piata promotiilor business to business se dezvolta pe masura cresterii cantitative si calitative in zona retailului. 2005 a insemnat o explozie in domeniu, iar in acest an ne putem astepta la...
Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de HAT Romania, intitulat Travestitul.
In aceasta primavara, Automobile Bavaria deruleaza o noua campanie de promovare pentru BMW Seria 1, implementata de agentia BtB Advertising. Campania este desfasurata la nivel national in lunile...
Incepand din acest an, Altavia Italia a desemnat agentia iMagic pentru a derula campaniile de comunicare ale clientilor sai din Romania. Primul proiect important vizeaza realizarea activitatilor de...
Enterprise IG a semnat un contract de asociere cu Brandient, firma romaneasca de consultanta de brand, anunta intr-un comunicat al Brandient. Acest parteneriat marcheaza prima intrare in Romania a...
Grupul de comunicare BV McCann-Erickson Romania este, conform actionariatului, grupul lui Bogdan Enoiu, compania Interpublic fiind prezenta doar intr-o singura societate
Elementul grafic care individualizeaza o afacere poate costa pana la cateva mii de euro
Concurenta acerba si surprinzatoare pe piata onlinea a publicatiilor de infotainment. AHTimes.ro , un nou site, ataca suprematia sapteseri.ro. Fondatorii portalului nou lansat sunt Marius...
Agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la sfarsitul anului trecut activitatea de media, pentru Romania si Bulgaria, a companiei Lavazza, cel mai mare producator de...
Q-Pack este varianta cea mai adecvata de ambalaj de tip PET, ce pastreaza intacte gustul si prospetimea berii, mai mult timp.Dupa succesul inregistrat cu ambalajul revolutionar Q-Pack, lansat in...
Grupul de Presa Catavencu a lansat pe piata doua noi produse: portalul www.24fun.ro si HORECA 100% - ghidul barurilor, cluburilor, cafenelelor, restaurantelor si hotelurilor din Bucuresti. La...
Prezentatori alesi din rindul celebritatilor locale, o grila de programe dedicata mai mult audientei romanesti, precum si o posibila lansare a unei frecvente exclusive. Acestea sint noutatile...
Campania ReductoStart, privind supraponderalitatea, derulata de compania Abbott Laboratoires, se relanseaza sub sloganul Ma regasesc, cu o noua componenta online realizata de Grapefruit
Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un...
Grupul american de presa McClatchy Co. a anuntat luni preluarea rivalului Knight Ridder Inc. pentru o suma totala de 6,5 miliarde dolari, dintre care doua miliarde dolari reprezinta datoriile,...
Data de 15 martie va incheia etapa inscrierilor, iar cele doua etape de jurizare se vor desfasura intre 23 si 24 martie. Juriul care va analiza si premia cele mai eficiente campanii ale lui...
Media Insight a fost desemnata pentru a administra contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si...
Agentia Saatchi & Saatchi si-a intarit echipa de creatie odata cu promovarea Mihaelei Pascu in functia de Creative Director. Mihaela este cunoscuta in industria de advertising, iar experienta pe...