Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna August 2023.
Vezi arhiva completa a lunii August 2023 →
Rapyd a făcut publică cumpărarea, contra unei sume de 610 milioane de dolari, PayU GPO (Global Payment Organization). Start-up-ul fondat în Israel va prelua, de la Prosus, frâiele unuia dintre cei...
eMAG lansează primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice. Sub umbrela eMAG Dermato Shop , clienții pot identifica o gamă de peste 3.000 de produse pentru întreaga familie de la...
Liki24, marketplace-ul internațional pentru produse de sănătate și farmaceutice fondat în Ucraina, a livrat peste un milion de produse pentru sănătate către peste 150.000 de clienți din întreaga...
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care peste 50% reprezintă cheltuieli pe articole vestimentare și electronice, potrivit datelor eBook eCommerce Growth...
Anul 2023 este un an în care consumatorul este captiv într-o lume a inflației. O perioada dificilă în care prețurile alimentelor s-au dublat față de acum doi ani, iar salariile nu au ținut pasul cu...
Burger Island se deschidea în plină pandemie, pe data de 22 iunie 2021, exploatând o zonă care a crescut enorm în acea perioadă: livrările de mâncare. La doi ani de la inaugurare, restaurantul...
Dincolo de efectele pe care starea economiei le are asupra comerțului online, lunile de vară își spun și ele cuvântul în ceea ce privește apetitul mai scăzut al consumatorilor de a comanda online....
Autoritățile de reglementare ale Uniunii Europene își propun să reducă fenomenul fast fashion, care constă în producția mare de haine la modă, cu prețuri mici și calitate redusă. Platforme precum...
Prețurile din mediul online au avut, în general, o evoluție sub rata inflației, în ultimele luni fiind observate scăderi importante la prețul produselor alimentare, conform unei cercetări realizate...
Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care operează sub brandul Twispay, a procesat, în prima jumătate a anului 2023, peste 600.000 de tranzacții cu cardul, cu peste 20% mai mult,...
Clienții eMAG au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei țări unde compania este prezentă - România, Bulgaria, Ungaria. Astfel creșterea este de aproximativ 20% de...
Aflată la a 13-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România - aceasta desfășurându-se în perioada 23-28 august în...
Altex organizează campania de vară Black Friday, care va începe joi, 10 august. Până pe 16 august, clienții vor putea achiziționa mii de articole cu un discount de până la 50%, disponibile atât în...
Data Revolt Agency anunță atingerea pragului de 90 de clienți în 23 de țări. Performanța a fost reușită de compania românească în cinci ani de la lansare. În prezent, echipa agenției este compusă...
Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a încheiat prima jumătate a anului cu venituri de 2,9 mil euro, în creștere cu cca. 5% față de semestrul 1 din...
Aproximativ 50 de angajați ai Poștei Române participă la o acțiune de protest în fața companiei, ei fiind nemulțumiți că au primit notificări de concediere. Contactat de Wall-street.ro, Florin...
Reveal Marketing Research și-a propus să descopere în cel mai recent studiu de piață cum se raportează românii la relațiile cu apropiații, care este rolul acestora în modelarea diferitelor aspecte...
Zitec, unul dintre principalii jucători din IT și digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță dezvoltarea unei...
Creșterea prețurilor (75%) și diminuarea veniturilor disponibile (51%) sunt principalele motive invocate de părinții care spun că intenționează să cheltuiască mai puțin anul acesta pe produse...
Cargus, unul dintre principalii jucători de pe piața de curierat din România, a înregistrat o creștere de 10% a veniturilor în primul semestru, comparativ cu aceeași perioadă din 2022 și estimează...
CloudCart este o platformă de eCommerce-as-a-service, ce în limbaj popular poate fi considerată și o platformă care îți oferă un „magazin online la cheie”. Despre ambițiile pe care le are pe piața...
Parteneriatul dintre Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) și NETOPIA Payments își propune să eficientizeze vânzările online, iar Neakaisa.ro, magazin online specializat în...