Arhiva stirilor, noutatilor si articolelor publicate in sectiunea eCommerce pe Wall-Street in luna Octombrie 2023.
Vezi arhiva completa a lunii Octombrie 2023 →
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat din oferta eMAG și a peste 700 de selleri din...
Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) organizează miercuri, 18 octombrie 2023, un eveniment special dedicat Zilei naționale a comerțului electronic. ARMO se așteaptă la participarea a...
Black Friday 2023 se apropie și dacă eMAG nu a precizat încă nimic despre promoțiile de Black Friday de anul acesta, în schimb Tazz a venit cu informații concrete.
2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și marketing afiliat, anunță că platforma sa a intermediat 684.000 de vânzări în al treilea trimestru din 2023, o creștere cu 46% comparativ cu aceeași...
Wall-street.ro a organizat, pe 21 și 22 septembrie, cea de-a 13-a ediție a ecomTEAM , unul dintre cele mai importante evenimente de e-commerce din regiune. Două zile pline de paneluri, prezentări,...
Pentru clienții săi, Tazz este o companie care le aduce mâncare (și nu numai) la ușă. De fapt, Tazz este o companie tech, care se bazează pe data analytics. Și nu este nici pe departe singurul caz...
Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, a vorbit la ecomTEAM 2023 despre planurile companiei și perspectivele sale de dezvoltare regională, dar și despre practicile care afectează...
La un an de la înființarea primei sale clase cu profil dual, eMAG continuă demersul de a investi în formarea tinerei generații de specialiști în industria de ecommerce. Astfel, începând cu anul...
NETOPIA marchează cei 20 de ani de la înființare anunțând noua echipă de conducere, aleasă în urma achiziției pachetului majoritar de acțiuni de către Innova Capital.
Dintr-un start-up din Timișoara, Tazz a devenit acum unul dintre cele mai cunoscute branduri din România - și pentru mulți apare întrebarea: ce însemnă, de fapt, ”Tazz by eMAG”? Când comandăm de pe...
Monica Ciolănel, Marketplace Director Altex România, ne-a oferit, cu prilejul ecomTEAM 2023, detalii atât despre stadiul industriei de e-commerce în clipa de față, văzută din perspectiva unui mare...
Care este viziunea unui lider mondial în domeniul logisticii ca DHL Express asupra perspectivelor actuale și asupra extinderii internaționale? Ne-au oferit răspunsuri la ecomTEAM 2023 Patricia...
Se discută foarte mult în ultimul timp despre Inteligența Artificială, soluții bazându-se pe această tehnologie fiind populare și în rândul industriei de e-commerce. Cătălin Bordei, Managing...
Inteligența Artificială reprezintă viitorul, consideră Arthur Rădulescu, motiv pentru care dezvoltarea MerchantPro, platforma de SaaS pentru e-commerce pe care o conduce, integrează deja soluții ce...
Schimbarea continuă a algoritmilor Facebook și Google, costurile în creștere ale promovării online și modificările de comportament ale clienților pun presiune pe branduri și așteptările lor în...
Loializarea clienților, în așa fel încât să revină în magazinul tău online ori de câte ori au nevoie de produsele pe care le vinzi, reprezintă un proces care trebuie gândit în așa fel încât...
Pandemia ne-a făcut să ne bazăm tot mai mult pe comenzi, iar acest obicei pare să se fi înrădăcinat. Ce ne rezervă însă viitorul în acest domeniu? Primim răspunsuri de la CEO-ul unuia dintre...
România are un procent consolidat de 3,17% din PIB generat din vânzarea online a bunurilor şi serviciilor (e-GDP), ocupând locul 3 în Europa Centrală şi de Est şi locul 12 la nivelul întregului...
eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare și remediilor naturiste. Astfel, clienții eMAG...
Azi nu ne imaginăm viața fără smartphone-uri și fără funcțiile lor inteligente, însă până să ajungem aici am traversat și perioade în care oamenii umblau cu două telefoane în buzunare până să-și...
Conform datelor Tazz, pizza este cel mai comandat produs în aplicație. Românii comandă în medie aproape 5.000 de pizza zilnic doar pe Tazz, iar jumătate dintre comenzi se fac după 6 seara. Iar...
Industria de comerţ electronic din România va creşte în acest an cu până la 10%, faţă de anul trecut, până la o valoare de 7 miliarde de euro, a declarat, miercuri, în marja evenimentului dedicat...
Compania chineză OPPO, unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume, își lansează în România propriul magazin online și promite reduceri de până la 90%.
Franţa va avea probleme cu îndeplinirea ţintei de a atenua deficitul la 2,7% din PIB în 2027, a avertizat economistul şef al FMI, Pierre-Olivier Gourinchas.
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, încearcă să crească gradul de penetrare al afacerii pe piața din România, observând, în acest sens, din datele disponibile în ultima...
CEO-ul eMAG a povestit, la retailArena, despre începuturile sale în companie, dar și despre ce ar face dacă ar demara un nou business.
eMAG Black Friday se desfășoară anul acesta pe 10 noiembrie în România, însă o parte dintre sellerii din eMAG Marketplace, care vând și în celelalte țări în care eMAG este prezent, vor avea parte...
De ce sunt soluțille Buy Now, Pay Later (BNPL) tot mai interesante atât din punctul de vedere al clienților, cât și al retailerilor? Alexandru Balaci, CEO Mokka, ne-a oferit explicații la...
Retailerul Altex organizează cea de-a 4-a campanie de Black Friday din 2023, începând cu 2 noiembrie. Această ediție se va desfășura în trei etape. Prima etapă se va desfășura între 2-8 noiembrie....